Carila di sini beb...

Bagila hamster ni makan..

Nak bagi makan, klik saja dalam kotak tu..
Nak bagi minum, klik penutup botol susu tu..
Nak dia jalan di bulatan balik, klik butang tengah bulatan tu..

Lampu Solar

Wallpaper RR Raudah

Acuan Simen

Acuan Simen
Klik di sini untuk melihat pelbagai gambar dari pelanggan

KISAH PUTERI RAJA RATU

Friday, May 7, 2010

Selamat Hari Jadi.. ayah Ratu!!!

SELAMAT HARI JADI..
SELAMAT HARI JADI..
SELAMAT HARI JADI AYAH RATU !!!!
Ratu dah rancang dengan Raja apa yang nak diberikan kepada ayah Ratu. Memandangkan Ratu ni dah jadi ahli CARLO RINO, jadi kami dah rancang nak beli BEG DUIT Carlo Rino.

Birthday ayah Ratu ni jatuh pada 29 April 2010. Tapi disebabkan Raja outstation, jadi dianjakkan SUPPRISE kami ni utk ayah Ratu ni ke tarikh lain iaitu 1 Mei 2010. Pada masa tu, Ratu ajak ayah & mak Ratu jalan-jalan di Jaya Jusco dulu sementara tunggu Raja yang masa tu dalam perjalanan pulang. Dah sampai Jaya Jusco, Ratu berpecah dengan ayah, mak Ratu. Ratu ambil peluang ni, terus ke butik CARLO RINO untuk membeli hadiah yang diingini tu. Dah pilih & bayar, Ratu minta pihak butik masukkan dalam kotak cantik-cantik & masukkan dalam paper bag. Dah siap. Inilah hadiahnya. Tapi bukan PAPER BAG yang Raja Ratu nak bagi tapi isi di dalamnya iaitu BEG DUIT yang ingin diberi.
Bila Raja sampai sahaja, kami ramai serbu ke kedai makan. Kami makan beramai-ramai untuk meraihkannya. Tapi minta maafla, tak terlupa nak ambil gambar masa tu untuk dimuatkan dan dikongsi di teratak ni. Dah habis makan, baru Ratu teringat gambar tak ambil. Ampun diminta dari Ratu. Tu la, happy sangat tengok Raja pulang dari outstation.. dan raihkan Birthday ayah Ratu sama-sama. Haha. Tapi apa yang penting kegembiraan yang ingin dikongsi. Betul tak!!!!!

Tatapan dari,

Kipas Solar

Kipas Solar
klik la gambar ni.. boleh juga call 012-6844870/ 017-2120267