Carila di sini beb...

Bagila hamster ni makan..

Nak bagi makan, klik saja dalam kotak tu..
Nak bagi minum, klik penutup botol susu tu..
Nak dia jalan di bulatan balik, klik butang tengah bulatan tu..

Lampu Solar

Wallpaper RR Raudah

Acuan Simen

Acuan Simen
Klik di sini untuk melihat pelbagai gambar dari pelanggan

KISAH PUTERI RAJA RATU

Monday, June 14, 2010

Raja MEMANCING !!!!

Haha.. topik baru kali ni berkaitan dengan MEMANCING. Sebenarnya, Raja memang minat memancing. Dan itu adalah hobinya selain membawa Ratu hatinya berjalan-jalan / melancong. Raja memang dah lama tak memancing. Kali ni, ada masa terluang tu di isi dengan minatnya MEMANCING. Lokasi kali ni, di PORT DICKSON. Selalunya, kalau Raja pergi memancing Ratu mesti ikut menemani Raja. Kali ni, disebabkan Ratu agak sibuk dengan urusan lain yang perlu diselesaikan segera. Raja pergi memancing seorang diri. Ish!!! Ish!!! Ish!!! kecian.. hehe.. Tapi kali ni Raja memancing dapat 5 ekor ikan SIAKAP. WAAA... REZEKI.. REZEKI.. Raja dah dapat ikan terus memberitahu Ratu. Tapi 3 ekor daripada hasil pancingan ini kami berikan kepada sedara & rakan Raja.

Tapi Raja tak teringat untuk mengambil gambar hasil pancingan ketika itu untuk dimuatkan di blog ni. Pada keesokkan harinya, Raja diajak rakannya untuk memancing. Raja terus menggunakan lokasi kolam memancing yang sama. Kali ni Raja mendapat 4 ekor ikan. WAA.. REZEKI LAGI.. Kali ni Raja tak lepaskan peluang untuk mengambil gambar. Nah inilah gambarnya.
Hehe. Sebenarnya lokasi kolam memancing ni memang kerap menjadi tempat untuk Raja melepaskan rindunya pada hobi memancing. Dan Ratu selalu menemaninya sehingga kadang-kadang Ratu tertidur di dalam kereta. Mana taknya. Raja memancing di waktu tengah malam. Tapi tengok juga kadang-kadang ada rezeki, dapatlah kami IKAN. Kadangkala tak dapat langsung. Moga tangkapan ini menjadi semangat untuk Raja dalam mengisi masa lapangnya. hehe..

Tatapan dari,

Kipas Solar

Kipas Solar
klik la gambar ni.. boleh juga call 012-6844870/ 017-2120267