Carila di sini beb...

Bagila hamster ni makan..

Nak bagi makan, klik saja dalam kotak tu..
Nak bagi minum, klik penutup botol susu tu..
Nak dia jalan di bulatan balik, klik butang tengah bulatan tu..

Lampu Solar

Wallpaper RR Raudah

Acuan Simen

Acuan Simen
Klik di sini untuk melihat pelbagai gambar dari pelanggan

KISAH PUTERI RAJA RATU

Thursday, July 1, 2010

Matlamat Julai 2010..

Ratu mulakan cerita awal bulan ni dengan TARGET / MATLAMAT yang hendak dicapai di laman TERATAK ISTANA RAJA & RATU ini. Target untuk laman ni, Ratu nak cuba pastikan jumlah keseluruhan pengunjung yang singgah ke teratak ini mencecah 9,000 orang. Jumlah pengunjung pada awal bulan ni adalah 6,578 orang. Ini bermakna Raja Ratu kena berusaha menarik pengunjung seramai 2,500 orang bulan ni. MASALAHNYA BOLEH TERCAPAI KER.. emm.. emm.. BELUM CUBA BELUM TAHU.. betul tak.. Bulan Mei Raja Ratu dah berjaya menarik jumlah pengunjung yang datang ke Teratak ini seramai 2,000 ribu orang. Dengan menjadikan jumlah pengunjung keseluruhan masa tu mencecah 5,000 orang. Bulan ni RAJA RATU pasti BOLEH !!!!

Raja Ratu akan cuba berusaha mencapainya untuk Teratak ini. Kepada pengunjung yang selalu singgah ke teratak yang tak seberapa ni, terima kasih Raja Ratu ucapkan. HEHE.. NAK PUJI & BODEK lah tu. Tapi kami nak pesan di sini, korang yang datang berkunjung di sini jangan lupa tinggalkan JEJAK di JOM BORAK. Sudah pasti Ratu akan balas kembali kunjungan korang. OK..

Jumlah FOLLLOWERS Raja Ratu juga meningkat dengan baik sekali kepada 256 orang. Terima kasih la kepada semua yang sudi follow TERATAK ni. Raja Ratu tidak akan lupakan BUDI BAIK korang. Rasa-rasa CAIRKAN TAK KORANG DENGAN PUJIAN INI.. RASA-RASA KORANG BERGOLEK-GOLEK TAK DENGAN PUJIAN INI.. hUA.. hUA.. hUA.. Raja Ratu menunggu ketibaan 1 OGOS 2010 untuk melihat sama ada matlamat kami tercapai ke tidak. Kami juga ingin melihat peningkatan jumlah followers kami pada tarikh itu.

Ini harapan kami, harap-harap Raja Ratu berjaya mencapai target kami. Amin..

Tatapan dari,

Kipas Solar

Kipas Solar
klik la gambar ni.. boleh juga call 012-6844870/ 017-2120267