Carila di sini beb...

Bagila hamster ni makan..

Nak bagi makan, klik saja dalam kotak tu..
Nak bagi minum, klik penutup botol susu tu..
Nak dia jalan di bulatan balik, klik butang tengah bulatan tu..

Lampu Solar

Wallpaper RR Raudah

Acuan Simen

Acuan Simen
Klik di sini untuk melihat pelbagai gambar dari pelanggan

KISAH PUTERI RAJA RATU

Wednesday, July 28, 2010

Puas berjalan di IKEA...

IKEA... emm, yup.. Hujung minggu tak tahu nak pergi mana.. Ratu terus mengeluarkan suara LUNAK Ratu dengan mencadangkan kepada Raja untuk ke IKEA. Masalahnya LUNAK ker suara Ratu yang terpendam ni. Bagus ni kalau MENYANYI. Tapi tak tahu lah kalau guruh berdentum ke tak bila nyanyi nanti. hUA.. hUA.. hUA.. Raja tanpa SEGAN SILU terus kata OK dengan cadangan Ratu tu. Apa lagi bergerak sekarang !!!!!

Sampai di IKEA, Raja Ratu mula melihat contoh-contoh rekabentuk hiasan dalaman rumah di sana. Mana mungkin kami tak terpikat dengan contoh hiasannya. Setiap satu sampel rekabentuknya kami belek. Waa.. dah mula setting barang-barang IKEA untuk rumah baru kami lak ni. haha..

Setiap ruang rumah ada sampelnya.. ruang tamu.. bilik tidur.. bilik air.. ruang pejabat.. ruang dapur.. Inilah gambarnya di salah satu sampel yang kami berkenan.. Ini untuk ruang dapur..
Ini pula ruangan pejabat..
Dah puas berjalan dalam bangunan ni sampai lenguh kaki.. apa lagi BLA lah.. hehe.. Terus Raja Ratu berangkat pulang ke rumah. Tapi sebelum tu kita makan dulu.. Haha..

Tatapan dari,

Kipas Solar

Kipas Solar
klik la gambar ni.. boleh juga call 012-6844870/ 017-2120267