Carila di sini beb...

Bagila hamster ni makan..

Nak bagi makan, klik saja dalam kotak tu..
Nak bagi minum, klik penutup botol susu tu..
Nak dia jalan di bulatan balik, klik butang tengah bulatan tu..

Lampu Solar

Wallpaper RR Raudah

Acuan Simen

Acuan Simen
Klik di sini untuk melihat pelbagai gambar dari pelanggan

KISAH PUTERI RAJA RATU

Tuesday, August 31, 2010

jalan-jalan di kedai COTTAGE

1 hari di waktu tengah hari, Ratu keluar bersama rakan sekerja pergi makan. Di hari Jumaat, waktu rehat panjang iaitu dari pukul 12.15 tengah hari sehingga 2.15 petang. Emm, apa lagi Ratu pun menghabiskan masa bersama rakan Ratu Rozie selepas makan, kami dah terpandang 1 kedai hiasan rumah yang menarik pandangan kami untuk mengunjunginya. Apa lagi, lepas makan, kami pun terus ke kedai tu.. peh, lawa-lawa barang-barang yang dijualnya.

Bagi kaum wanita khususnya yang menyukai hiasan dalaman rumah. Nah tengok apa yang sempat Ratu ambil gambarnya. Ratu tertarik dengan rekabentuk lampu bilik. Memang cantik, harga pun berpatutan.
Ni antara corak susunan bunga yang menarik. Memang cantik. Bakul hijau tu pun sesuai untuk hiasan. Leh letak bunga atau apa sahaja yang terfikir di minda kita. Yang menariknya, bakul hijau ni diperbuat daripada himpunan rumput2. Ala rumput yang biasa orang potong tu bila dah panjang. Memang kreatif. Ratu suka..
Ni pula susunan hiasan di bahagian sudut ruangan rumah. Agak menarik juga. Tapi ni terpulang lah kepada kita nak susun ikut pilihan bunga yang mana kita gemari. Ni hanya sample pelbagai bunga. Terpulang kepada daya kreativiti kita. Ni kalau diletakkan kerusi untuk berehat. Memang menarik
Sudah semestinya kedai ini menjadi pilihan kami untuk membeli keperluan hiasan dalaman rumah kami nanti. Hehe..

Tatapan dari,

Kipas Solar

Kipas Solar
klik la gambar ni.. boleh juga call 012-6844870/ 017-2120267