Carila di sini beb...

Bagila hamster ni makan..

Nak bagi makan, klik saja dalam kotak tu..
Nak bagi minum, klik penutup botol susu tu..
Nak dia jalan di bulatan balik, klik butang tengah bulatan tu..

Lampu Solar

Wallpaper RR Raudah

Acuan Simen

Acuan Simen
Klik di sini untuk melihat pelbagai gambar dari pelanggan

KISAH PUTERI RAJA RATU

Thursday, September 2, 2010

Rezeki Raya Tahun ini..

BULAN RAMADHAN BULAN YANG MULIA.. Cehhh, pembuka ayat TAK TAHAN. Di saat2 Ramadhan mula meninggalkan kita tahun ini, Ratu ingin berkongsi kegembiraan di hari Raya yang bakal menjelang tiba tidak lama lagi. Inilah yang dinamakan rezeki Raya tahun ini.
YANG PERTAMA, pihak syarikat bersetuju memberi bonus 1 bulan gaji. Jadi, apa lagi.. kita ENJOY!!!

YANG KEDUA,
Ratu dapat beberapa botol air minuman daripada pihak syarikat & kedai yang biasa Ratu beli. Raja pun ada beli air minuman ini di MYDIN. Nasib kami memang baik. Masa tu lak ada promosi kami dapat 1 kotak lebih air minuman dari pelbagai perisa.

YANG KETIGA, duit raya daripada pelanggan kami RM200.00. Selain itu, Ratu juga ada terima saguhati Raya. Alhamdulillah.. rezeki.. rezeki..

YANG KEEMPAT, Ratu menerima sepasang kain ela. Cantik juga coraknya. Kalau nak dibuat baju Raya tahun ni semestinya dah tak sempat. Tapi pastinya Ratu akan gunakannya nanti bila Raya Haji.. BETUL TAK !!!!

Tentang persiapan Raya Ratu & Raja sudah siapkan sebelum Ramadhan lagi. Bukan apa.. takut terkejar-kejar nanti. Tapi kami beli kain ela sahaja sebelum Ramadhan & terus hantar untuk tempahan untuk dibuat Baju Raya mengikut citarasa kami. Dari segi kasut, beg & pakaian raya untuk ibubapa Raja & Ratu.. semuanya telahpun kami sediakan sebelum menjelang Ramadhan lagi. Rasa seronok juga wat persiapan awal... tak lah terkocoh-kocoh nak mengemas rumah.. mengecat rumah.. nak beli itu.. nak beli ini.. BETUL TAK !!!! Akhir kata.. SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI dari kami RAJA & RATU. Semoga Ramadhan tahun ini akan bertandang lagi di tahun depan. Amin..

Tatapan dari,

Kipas Solar

Kipas Solar
klik la gambar ni.. boleh juga call 012-6844870/ 017-2120267