Carila di sini beb...

Bagila hamster ni makan..

Nak bagi makan, klik saja dalam kotak tu..
Nak bagi minum, klik penutup botol susu tu..
Nak dia jalan di bulatan balik, klik butang tengah bulatan tu..

Lampu Solar

Wallpaper RR Raudah

Acuan Simen

Acuan Simen
Klik di sini untuk melihat pelbagai gambar dari pelanggan

KISAH PUTERI RAJA RATU

Tuesday, October 12, 2010

Sekitar kenduri 10 Oktober 2010

Oleh kerana ibubapa Ratu akan berangkat ke Tanah Suci untuk mengerjakan ibadat Haji, maka keputusan telah sebulat suara untuk mengadakan kenduri pada 10 Oktober 2010.. KENAPA 10 OKTOBER 2010? Sebab tarikh ni bertuah.. emm, 10.10.10.. KENAPA 10 OKTOBER 2010? Sebab ni sahaja tarikh yang sesuai, seminggu lepas tu dah nak berangkat. Tapi ramai yang membuat keputusan untuk memilih tarikh ini untuk membuat majlis keramaian termasuklah majlis perkahwinan. ANGKASAWAN NEGARA pun mengambil tarikh ini sebagai detik bersejarah mereka melangsungkan perkahwinan & menamatkan zaman bujang mereka. Mungkin ramai juga yang melangsungkan perkahwinan pada tarikh ini.

Kami pula membuat kenduri bukan berdasarkan tarikh.. atau ingin mengejar 'GLAMOR' 10.10.10. Tarikh ini cuma kebetulan sahaja. Kenduri ini perlu diadakan pada tarikh itu kerana tarikh ibubapa Ratu yang akan berangkat ke Tanah Suci tu semakin hampir iaitu 16 Oktober 2010. Kenduri diadakan selepas Asar. Mengikut perancangan kenduri tersebut, kami ingin mengadakan sekali tahlil untuk ahli keluarga kami yang telah meninggal dunia termasuklah arwah adik Ratu & arwah bapa Raja.

Tarikh ini pun sesuai untuk sanak saudara yang ingin bertandang di rumah ibubapa Ratu ni. Inilah gambaran kenduri tersebut.
Untuk keselesaan tetamu menjamu selera kami memasang 1 khemah.
Ratu bersyukur kerana kenduri tersebut berjalan lancar. Terima kasihlah pada jiran-jiran Ratu yang sudi meringankan tulang membantu dari awal kenduri tersebut sehingga habis. Terima kasih banyak-banyak. Dan tak lupa juga kepada bapa sedara Ratu dan isterinya BUSU SAMAD & BUSU ANI yang banyak membantu. Peh, ada tak macam ucapan ketika terima AUGERAH. hUA.. hUA.. hUA.. Terima kasih juga kepada mereka atas derma/sumbangan yang diberikan kepada ibubapa Ratu sepanjang kenduri tersebut. Terima kasih lah kepada semua. Sudah habis kenduri ini, penatnya mula lah terasa. Tapi tak per. Janji kenduri tersebut berjalan lancar.

Tatapan dari,

Kipas Solar

Kipas Solar
klik la gambar ni.. boleh juga call 012-6844870/ 017-2120267