Carila di sini beb...

Bagila hamster ni makan..

Nak bagi makan, klik saja dalam kotak tu..
Nak bagi minum, klik penutup botol susu tu..
Nak dia jalan di bulatan balik, klik butang tengah bulatan tu..

Lampu Solar

Wallpaper RR Raudah

Acuan Simen

Acuan Simen
Klik di sini untuk melihat pelbagai gambar dari pelanggan

KISAH PUTERI RAJA RATU

Monday, December 6, 2010

Ibubapa Ratu pulang dari tanah Suci..

Setelah sebulan lebih ibubapa Ratu melangkah ke Tanah Suci untuk menunaikan Haji, Kini tiba lah masanya mereka berangkat ke Tanah Air yang tercinta, Malaysia. Rindu pada mereka? Peh, tak usah kata. Pastinya semakin menebal sehingga duduk bawah kerusi menangis bersama-sama SI BABY kerana rindu pada mereka. ish !!! ish !!! ish !!! Boleh percaya ker dengan cerita karut ni. Mana taknya, kalau sebelum ni Raja Ratu hanya bertanya khabar melalui panggilan tel sahaja.

Sepatutnya ibubapa Ratu dijangka sampai pada 1 Disember 2010 seperti yang dijadualkan. Tapi penerbangan mereka tertangguh lebih kurang 12 jam lebih. Emm, Ratu dah siap rancang nak buat itu ini. emm, itu ini? Perancangan Raja Ratu ingat nak masaklah sedikit untuk mereka sebab mereka sampai malam tu. Ratu pun kerja ambil setengah hari sahaja masa tu. Pukul 10.00 pg ayah Ratu call menyatakan penerbangan mereka ditunda beberapa jam. Emm, Ratu yang sepatutnya cuti setengah hari terus tak jadi cuti masa tu sebab ada kerja-kerja yang perlu disiapkan cepat lak. Emm, macam tahu-tahu lak kapal terbang ni ya. Di saat-saat macam ni.. ya lah.. Ratu lak tiba-tiba ada kerja yang perlu disediakan cepat di pejabat... penerbangan yang membawa pulang ibubapa Ratu pula tertangguh. Kalau tidak.. kelam kabut juga Ratu masa tu. Tapi Ratu telah mengambil 2 hari cuti untuk habiskan masa bersama-sama ibubapa Ratu. Emm, so sweet !!! Tapi sedihnya Raja lak dapat panggilan untuk bertugas di Kuantan. ish !!! ish !!! ish !! Nak nagis ni.. Dah nak penuh dah air mata secawan. hUA.. hUA.. hUA..
Tepat pukul 10.00 malam, ayah Ratu call memaklumkan kapal terbang sudah mahu berangkat. Waa, Ratu kena bangun seawal mungkin keesokkan harinya sebab Ratu difahamkan penerbangan mengambil masa 8 ke 9 jam. Faham-faham sajalah waktu mereka sampai di KLIA tu orang tengah sibuk nak pergi kerja kan. Akhirnya, ibubapa Ratu tiba di KLIA pada pukul 8.30 pagi. 2 Disember 2010.

Berseri-seri Ratu tengok wajah mereka. Ratu jumpa sahaja mereka, terus Ratu memeluk dan mencium pipi mereka. Rindu Ratu pada mereka dah terubat.. Raja masa tu tunggu di kereta, kerana kenderaan terlalu banyak. Selepas barang-barang Ibubapa Ratu dimasukkan ke dalam kereta, terus kami semua pulang ke rumah. Pastinya, sedara-mara dan jiran-jiran menunggu kami di rumah untuk menyambut kepulangan ibubapa Ratu.

Tatapan dari,

Kipas Solar

Kipas Solar
klik la gambar ni.. boleh juga call 012-6844870/ 017-2120267