Carila di sini beb...

Bagila hamster ni makan..

Nak bagi makan, klik saja dalam kotak tu..
Nak bagi minum, klik penutup botol susu tu..
Nak dia jalan di bulatan balik, klik butang tengah bulatan tu..

Lampu Solar

Wallpaper RR Raudah

Acuan Simen

Acuan Simen
Klik di sini untuk melihat pelbagai gambar dari pelanggan

KISAH PUTERI RAJA RATU

Tuesday, December 21, 2010

Kena Habiskan Cuti Tahunan..

Emm, di hujung tahun ni Ratu memang orang yang paling sibuk di pejabat. Hehe.. Sebab apa? Cuba teka? Siapa yang menang Ratu hadiah kuaci matahari.. Emm, sedap tu. Nak ker? Hehe. Oklah Ratu beritahu Ratu sibuk sebab hujung tahun Ratu nak tutup akaun. Emm, nampaknya tiada pemenang untuk CUBA TEKA kali ini.. kWANG.. kWANG.. kWANG..


Tapi dalam kesibukan Ratu ni, Ratu perasan dari bulan lepas lagi, Ratu tengok cuti tahunan untuk tahun lepas ada 11 hari lagi. Waa, banyaknya. Kena habiskan cuti ni. Cuti tahun lepas boleh di bawa ke tahun ini. Tapi cuti tu tak boleh pula dibawa ke tahun hadapan. Jadi, kenalah habiskan cuti tu tahun ini. Begitu juga dengan cuti tahun ini yang mana ianya boleh dibawa ke tahun hadapan. Tapi perlu dihabiskan cuti tu pada tahun hadapan. Emm, cuti-cuti ni Ratu banyaklah habiskan masa bersama Raja. Tapi kami tak pula rancang hendak pergi melancong.. CUTI-CUTI MALAYSIA.. Bulan lepas, ibubapa Ratu menunaikan Haji. Jadi Raja Ratu perlu menjaga rumah mereka semasa ketiadaan mereka. Bulan ini pula, Raja pula outstation. Jadi, cuti pun Ratu banyak habiskan masa di rumah sahaja.

Apa yang Ratu buat untuk habiskan cuti tahun ni, Ratu rancang mengambil cuti seminggu 1 hari atau 2 hari bergantung kepada keadaan. Kalau tak terlalu sibuk, Ratu ambillah cuti 2 hari. Bila Ratu dah cuti dan Raja pula ada bersama, kami banyak habiskan masa dengan program masak-memasak. Emm, sampai naik juga badan kami sekejap. Mana taknya, asyik makan saja. Hehe.

Sekarang ni cuti Ratu ada lagi 2 hari lagi. Emm, Ratu perlu habiskan pada minggu terakhir tahun ini. Korang yang masih ada cuti lagi yang perlu dihabiskan, Ratu nasihatkan baik habiskan cuti yang telah diperuntukkan kepada kita. Lagipun, tahun 2010 dah nak sampai ke penghujungnya. Emm, nanti dah nak sambut tahun baru kan. Kena set kan matlamat baru ni untuk tahun baru. Nampaknya, Raja Ratu perlu menghabiskan sisa-sisa cuti yang ada bersama sisa-sia hari yang masih tinggal untuk tahun ini sebelum melangkah ke tahun baru. Akhir kata, rancanglah cuti sebaik-baiknya. Hehe.

Tatapan dari,

Kipas Solar

Kipas Solar
klik la gambar ni.. boleh juga call 012-6844870/ 017-2120267