Carila di sini beb...

Bagila hamster ni makan..

Nak bagi makan, klik saja dalam kotak tu..
Nak bagi minum, klik penutup botol susu tu..
Nak dia jalan di bulatan balik, klik butang tengah bulatan tu..

Lampu Solar

Wallpaper RR Raudah

Acuan Simen

Acuan Simen
Klik di sini untuk melihat pelbagai gambar dari pelanggan

KISAH PUTERI RAJA RATU

Thursday, December 30, 2010

Selamat Datang 2011.. Selamat Tinggal 2010..

Kali ini Raja Ratu ingin menjemput kehadiran TAHUN 2011 ke dalam kehidupan kami. Cewahhh !!!! Power tak ayat tu.. Haha.. Tapi bagi Raja Ratu kehadiran tahun 2011 tidak lengkap kalau kita tidak sertakan dengan AZAM / MATLAMAT di tahun baru. Betul tak? Apa matlamat korang wahai pengunjung Teratak Istana Raja Ratu.

Sebelum tahun 2011 melangkah masuk ke kehidupan kita, matlamat yang ingin dicapai perlu diletakkan sebagai semangat kita dalam menempuh tahun baru disamping menjadikan tahun baru ini lebih bermakna. Semestinya itu bukan sahaja harapan Raja Ratu tapi harapan korang semua betul tak?

Alhamdulillah, tahun 2010 ini ada beberapa matlamat Raja Ratu tercapai. Tapi ada juga yang tak tercapai akalmu.. Eh, salah pulak.. Tu tajuk lagu ELYANA. Hehe. Tersasul lak.. Bukan tak tercapai akalmu, tapi tak tercapai oleh Raja Ratu sepanjang tahun 2010. Tapi alhamdulillah, dengan izin YANG MAHA ESA.. Tahun 2010 ini lebih baik dari tahun 2009 dan ini yang kami harapkan supaya tahun 2011 ini adalah lebih baik dari tahun 2010. Semoga Allah membuka ruang untuk Raja Ratu mencapai matlamat kami yang ingin kami gapai sepanjang tahun baru ni. Amin.. Amin.. Amin..

Ini Raja Ratu ingin memberikan tips serba sedikit MATLAMAT/ AZAM. Kita perlu letakkan MATLAMAT di minda kita.. atau pun secara bertulis sama ada di buku ker.. diari ker.. organizer ker.. apa-apa yang memudahkan kita. MATLAMAT ini perlu diselitkan di dalam minda kita sebagai panduan supaya kita tidak tersasar dari apa yang kita ingin capai. Kita juga perlu sentiasa mengingatkan diri kita tentang matlamat tahunan. MATLAMAT ini bukan semestinya 1 perkara sahaja. Kita boleh letakkan 5 ker.. 10 ker.. 15 ker.. perkara yang ingin di capai. Terpulang kepada keinginan kita tapi pastikan ianya termampu yang kita lakukan. Selebihnya kita berserah & bertawakal, kadangkala kita berusaha untuk mencapainya tapi kalau tanpa IZINNYA pun susah juga kan. Tapi kita tak boleh terus meletakkan MATLAMAT tanpa USAHA. Sebab tanpa usaha, macam mana nak tercapai MATLAMAT tu. Nanti pastinya tahun 2011 tak memberi apa-apa makna kalau kita tak berusaha untuk mencapainya & membiarkan matlamat tu hanya untuk ditulis atau dijadikan igauan di minda kita. Betul tak? Bila di hujung tahun, kita imbas balik.. Adakah matlamat kita tahun ini tercapai?

Semoga tips ini berguna untuk korang. Akhir kata, semoga kita menyambut tahun 2011 ini dengan semangat baru.. harapan baru.. matlamat baru.. dan menjadikan inya lebih bermakna.. SELAMAT MENYAMBUT TAHUN BARU 2011 DARIPADA RAJA RATU DI TERATAK ISTANA RAJA RATU.

Tatapan dari,



Kipas Solar

Kipas Solar
klik la gambar ni.. boleh juga call 012-6844870/ 017-2120267