Carila di sini beb...

Bagila hamster ni makan..

Nak bagi makan, klik saja dalam kotak tu..
Nak bagi minum, klik penutup botol susu tu..
Nak dia jalan di bulatan balik, klik butang tengah bulatan tu..

Lampu Solar

Wallpaper RR Raudah

Acuan Simen

Acuan Simen
Klik di sini untuk melihat pelbagai gambar dari pelanggan

KISAH PUTERI RAJA RATU

Sunday, January 9, 2011

Selamat Pengantin Baru Faizal !!!!!!

Tanggal tarikh 1 Januari 2011.. Waa.. Orang semua menyambut tahun baru. Tapi sepupu Ratu ni pula mengambil kesempatan untuk membuat Majlis Persandingan di rumah ibu bapanya. Haha.. Hendak juga mengambil tarikh ini sebagai tarikh bersejarah buat mereka. Nanti pada 1 Januari setiap tahun orang akan sambut tahun baru dan bercuti. Cuti umum tau. Kitaorang cuti untuk sambut tahun baru lantas cuti untuk kenangkan Majlis Perkahwinan kau yang pernah diadakan pada tarikh ini lah ya. Bagus idea kau ya FAIZAL !!!! haha.. I LIKE.. Whatever lah FAIZAL...

Raja & Ratu pun tidak ketinggalan menghadiri Majlis Perkahwinan sepupu Ratu ini. Tapi galatnya, Ratu tidak dapat mengambil gambar sepupu Ratu ini di pelamin sebab telefon dan kamera tiada di tangan Ratu. Emm.. sedihnya. Hendak tunggu gambar kahwin dari sepupu Ratu ini siap.. emm, lambat.. Jadi Ratu curi-curi ambil gambar ni dari facebook kau ya FAIZAL !!!! Ampun !!!! Ampun !!!! Jangan marah ya..

Alhamdulillah.. Majlis berjalan lancar. Tapi sayangnya sepupu Ratu ini berarak tidak membawa bunga manggar. Bukan bunga manggar ini tiada.. Bunga manggar ini sudah tersedia di tepi pintu rumah pengantin. Cuma tiada seorang pun dari ahli keluarga termasuklah Raja Ratu yang teringat untuk membawanya semasa berarak. Tak per la Faizal janji kau dah selamat & Majlis pun berjalan lancar.

Akhir kata,
SELAMAT PENGANTIN BARU....
SEMOGA BERKEKALAN HINGGA KE ANAK CUCU....


Emm.. Tak sangka lak ya FAIZAL ni mengambil tarikh persandingan tidak jauh dari tarikh persandingan Raja Ratu dulu ya... Cuma selang beberapa hari sahaja ya. Emm.. Tak jauh beza. Jadi, kalau hendak sambut Ulang Tahun Perkahwinan kau tu Faizal.. INGATLAH RAJA RATU ya sebab tarikh tu tak jauh ya. Dah la pula tu, tema Majlis Persandingan di rumah kau pun sama dengan Majlis Persandingan Raja Ratu di rumah Ratu dulu ya. Emm, bernas sungguh idea kau FAIZAL... hehe.. oooo.. Nak ikut Raja Ratu ya.. hehe..

Tatapan dari,

Kipas Solar

Kipas Solar
klik la gambar ni.. boleh juga call 012-6844870/ 017-2120267