Carila di sini beb...

Bagila hamster ni makan..

Nak bagi makan, klik saja dalam kotak tu..
Nak bagi minum, klik penutup botol susu tu..
Nak dia jalan di bulatan balik, klik butang tengah bulatan tu..

Lampu Solar

Wallpaper RR Raudah

Acuan Simen

Acuan Simen
Klik di sini untuk melihat pelbagai gambar dari pelanggan

KISAH PUTERI RAJA RATU

Friday, February 18, 2011

Laptop BARU SONY VAIO ...

Ratu sebenarnya tidak menyangka dapat memiliki laptop jenama ni.. Tapi bohong lah kalau Ratu katakan keinginan untuk memilikinya tu tiada. Hehe. Ratu ada menyatakan keinginan untuk membeli laptop ni pada Raja. Tapi Raja pula cadangkan untuk membeli laptop jenama Compac-HP ataupun DELL. Emm.. keinginan kami berbeza pula kali ni. Ratu pun berguling-guling.. duduk bawah kerusi menangis.. CEWAH !!! Sanggup ker Ratu berguling-guling ke lantai cam ala-ala Bollywood.. Hehe..

Tapi Ratu tak sangka akhirnya dapat juga Ratu memilikinya. Pada mulanya, Ratu ingat nak ajak Raja untuk 'SURVEY' dulu di kedai-kedai SONY yang menjual laptop.. Tiba-tiba terkeluar pula dari mulut Raja.. Raja kata AMBIL LAH. Nanti dia bayar. Waa.. keinginan Ratu nak melontak sekuat hati pula dah tiba.. Nak menjerit sekuat hati pun dah berkunjung dalam hati Ratu yang cute ni.. hehe.. Tapi Ratu tak melonjak pun.. Apa yang Ratu buat? Ratu menelefon rakan Ratu untuk mendapatkan kepastian. Siapa yang tak takut kalau kena tipu kan.. Takut harganya mahal dan tak berbaloi dengan produk yang ditawarkan kepada Raja Ratu. Setelah mendapat kepastian & kenyakinan dari rakan-rakan Ratu yang mempunyai pengetahuan dalam bidang IT & komputer ni, Ratu pun terus membeli laptop tersebut.

Yang pening Raja lah kerana perlu mengeluarkan duit untuk membayar laptop tu. Tapi Ratu suka.. suka kerana dapat memiliki laptop baru.. HOREY !!!! HOREY !!! Semoga laptop baru banyak memberikan kemudahan kepada kami.. AMIN.. Hehe. Pastinya Ratu akan menjaganya dengan baik.

TERIMA KASIH RATU HATIKU SAYANG.. Hehe...

Tatapan dari,

Kipas Solar

Kipas Solar
klik la gambar ni.. boleh juga call 012-6844870/ 017-2120267