Carila di sini beb...

Bagila hamster ni makan..

Nak bagi makan, klik saja dalam kotak tu..
Nak bagi minum, klik penutup botol susu tu..
Nak dia jalan di bulatan balik, klik butang tengah bulatan tu..

Lampu Solar

Wallpaper RR Raudah

Acuan Simen

Acuan Simen
Klik di sini untuk melihat pelbagai gambar dari pelanggan

KISAH PUTERI RAJA RATU

Thursday, March 17, 2011

Pendapatan NUFFANG yang pertama..

NUFFNANG ???? Nuffnang adalah suatu yang tidak asing lagi dalam dunia blogger. Ratu juga tidak terkecuali untuk menyertainya.. dan hasilnya.. Inilah usaha Raja & Ratu dalam cuba untuk meraih pendapatan dari Nuffnang.. Tapi jumlahnya memang tak banyak. Tapi kira ok juga lah jumlahnya yang Ratu terima ini.
Nuffang ini akan membuat pembayaran sekiranya jumlah pendapatan yang terkumpul itu melebihi RM50.00. Bila pendapatan sudah melebihi RM50.00, kita telah berpuashati dan membuat keputusan untuk merasai wang yang dikumpul tu, kita leh minta pihak Nuffnang untuk membuat pembayaran. Ratu tak sangka pula rupa-rupanya pihak NUFFNANG akan bayar dalam tempoh sebulan dari bulan yang kita minta pembayaran itu dibuat.

Cam mana cara korang nak merasai jumlah pendapatan terkumpul ni ?? Terpulang kepada korang. TEPUK DADA, TANYA SELERA.. haha.. Ok tak pepatah ni. Korang rasa kena tak.. Haha. Terpulang kepada korang.. Sama ada selalu up date blog korang dengan cerita-cerita sensasi. Ataupun, korang kerap berblogwalking. Terpulang, ikut mana yang selesa.

Tapi kalau korang sudah menyertainya, kalau boleh janganlah korang turut menyertai agensi lain lain lak. Sebab Nuffnang ini agak sensistif dengan jika ada orang yang menduakannya.. Hehe.. Ini yang Ratu difahamkan lah.. Akhir kata, kepada mereka yang telah meraih pendapatan ini.. TAHNIAH Ratu ucapkan atas usaha keras korang. Ya la.. Pendapatan tak datang bergolek kalau tak usaha. BETUL TAK? Kepada mereka yang masih belum menerimanya lagi.. Tak per.. Usaha lagi.. PASTI BERJAYA.. Cewah !!! bersemangat tak korang ??? Ini pun leh dikira motivasi juga ni. Yang pasti Ratu telah mendapat HABUANNYA.. Ini kira rezeki anak Ratu lah ni. Hehe..

Tatapan dari,

Kipas Solar

Kipas Solar
klik la gambar ni.. boleh juga call 012-6844870/ 017-2120267