Carila di sini beb...

Bagila hamster ni makan..

Nak bagi makan, klik saja dalam kotak tu..
Nak bagi minum, klik penutup botol susu tu..
Nak dia jalan di bulatan balik, klik butang tengah bulatan tu..

Lampu Solar

Wallpaper RR Raudah

Acuan Simen

Acuan Simen
Klik di sini untuk melihat pelbagai gambar dari pelanggan

KISAH PUTERI RAJA RATU

Saturday, April 16, 2011

Alhamdulillah.. Selamat sampai ke Tanah Air...

Tahun ini ramai pula kenalan Raja Ratu yang pergi menunaikan umrah & mereka kebanyakkannya berangkat dalam bulan lepas iaitu bulan Mac termasuklah jiran Raja Ratu, rakan sepejabat Ratu dan rakan-rakan lain. Cuma ada yang berangkat pada hujung bulan & ada yang berangkat pada awal bulan. Apa pun, yang penting mereka selamat pergi & selamat pulang ke tanah air.Ratu difahamkan bulan Mac agak ramai orang Malaysia yang mengambil kesempatan menunaikan umrah lebih-lebih lagi pada musim cuti sekolah. Ada juga yang menghadapi masalah penangguhan penerbangan akibat masalah visa dari Arab Saudi.

Rakan-rakan sepejabat Ratu juga menunaikan umrah tahun ini. Nama-nama mereka terpilih oleh pihak syarikat pada tahun ini. Memang ada peruntukkan untuk pekerja pergi menunaikan umrah & kosnya ditanggung oleh pihak syarikat. Tapi nama Ratu belum naik lagi. Emm.. keadaan Ratu sendiri pun yang berbadan dua ini pun pastinya tak mengizinkan untuk Raja Ratu menunaikan umrah. Harap-harap nama Ratu akan naik nanti.. mungkin pada tahun depan ker kan. Sudah pasti kalau nama Ratu naik, Ratu akan membawa Raja sekali & kami hanya menanggung kos untuk Raja menunaikan umrah sahaja.

Sempat juga Ratu kirimkan doa & sampaikan salam Raja Ratu di makam Rasulullah S.A.W kepada mereka yang berangkat. Akhir kata, doa-doakan agar giliran Raja Ratu pula untuk menunaikan umrah akan tiba nanti.
AMIN..
AMIN..
AMIN..


Tapi yang pasti bukan Tahun ini... Emm.. kerana Raja Ratu bakal menimang cahaya mata tahun ini..

Tatapan dari,

Kipas Solar

Kipas Solar
klik la gambar ni.. boleh juga call 012-6844870/ 017-2120267