Carila di sini beb...

Bagila hamster ni makan..

Nak bagi makan, klik saja dalam kotak tu..
Nak bagi minum, klik penutup botol susu tu..
Nak dia jalan di bulatan balik, klik butang tengah bulatan tu..

Lampu Solar

Wallpaper RR Raudah

Acuan Simen

Acuan Simen
Klik di sini untuk melihat pelbagai gambar dari pelanggan

KISAH PUTERI RAJA RATU

Saturday, April 23, 2011

Hujung minggu naik BUGGY..

Di hujung minggu Raja mengajak Ratu keluar mengambil angin luar. RATU TAK KISAH !!!!!! Pasal berjalan memang Ratu no 1. HEHE.. Jalan punya jalan sampai lah kami di Air Keroh, Melaka & kereta yang kami naiki berhenti di BUGGY RIDE.

Emm. best gak bila dapat naik BUGGY ni.. Lebih-lebih lagi dengan RAJA kan. Haha.. Raja & Ratu memilih buggy inilah sebagai kenderaan peronda kami..
Ini bukan gambar yang Ratu ambil ya.. Ratu petik dari salah sebuah blog. BUGGY ini sesuai untuk dinaiki oleh 2 orang macam Raja & Ratu. Setelah pembayaran dibuat, kad pengenalan kami dipegang oleh juru kaunter & akan memulangkan kad pengenalan ini setelah kunci BUGGY ini dipulangkan. Masa yang diberikan untuk setiap pembayaran adalah 30 minit & kami dimaklumkan bahawa jika kami terlewat 10 minit kami akan dikenakan caj.

Kami pun dengan gembiranya menaiki BUGGY yang dipandu oleh Raja & kami meronda melihat keindahan alam semulajadi di Hutan Rekreasi.. Seronok.. Memang Seronok. Nasib baik kami sampai tepat pada masanya & tiada sebarang caj tambahan dikenakan.

Akhir kata, thanks RAJA HATIKU kerana sudi membawa RATU HATIMU keluar bersiar-siar menaiki BUGGY. Hehe..

Tatapan dari,

Kipas Solar

Kipas Solar
klik la gambar ni.. boleh juga call 012-6844870/ 017-2120267