Carila di sini beb...

Bagila hamster ni makan..

Nak bagi makan, klik saja dalam kotak tu..
Nak bagi minum, klik penutup botol susu tu..
Nak dia jalan di bulatan balik, klik butang tengah bulatan tu..

Lampu Solar

Wallpaper RR Raudah

Acuan Simen

Acuan Simen
Klik di sini untuk melihat pelbagai gambar dari pelanggan

KISAH PUTERI RAJA RATU

Monday, April 11, 2011

MAHARAJA LAWAK..

Rancangan MAHARAJA LAWAK ni memang tidak asing lagi dan menjadi perbualan ramai khususnya pelanggan ASTRO. Tapi Raja Ratu tidak puas hati lah & Ratu rasa ramai juga yang tidak puas hati. TIDAK PUAS HATI HATI? PASAL APA? Mesti korang nak tahu kan kenapa Raja Ratu tidak puas hati. Kerana ASTRO ni pandai mengatur strategi dengan menyiarkan rancangan ini hanya di saluran ASTRO PRIMA selama 2 minggu. Kemudian rancangan ini seterusnya akan disiarkan hanya di ASTRO MUSTIKA melalui saluran ASTRO WARNA. Ini bermakna, sesiapa yang hendak menontonnya lagi perlu melanggan ASTRO MUSTIKA. Emm.. pandai mereka mengatur strategi untuk menambah pendapatan mereka ya. Emm.. Mentang-mentang lah ASTRO ni tiada pesaing.. Emm.. TIDAK PUAS HATI TUL..

Sebenarnya, rancangan MAHARAJA LAWAK ini pada mulanya disiarkan di 2 saluran iaitu ASTRO PRIMA & ASTRO WARNA. Tapi siaran ini yang berlangsung serentak hanya ditayangkan selama 2 minggu sahaja. Kemudian siaran ini hanya disiarkan di ASTRO WARNA. Tambahan pula tu, keputusan PENYINGKIRAN peserta hanya di umumkan di minggu ke 3 iaitu melalui saluran ASTRO WARNA. Ini bermakna, sesiapa yang ingin menonton MAHARAJA LAWAK ini perlulah melanggan ASTRO MUSTIKA & sekaligus bayaran bulanan mereka juga bertambah. Emm..

Sehingga kini, peserta yang tersingkir ialah XN3.. WAI.. R2.. Satu keputusan yang bagi Ratu tak sepatutnya sebegini. XN3.. WAI.. diumumkan mereka terkeluar di awal rancangan. Jadi, sia-sia lah mereka membuat persiapan untuk membuat persembahan. Sepatutnya mereka ini diumumkan keluar di akhir rancangan. Jadi, mereka berkesempatan lagi untuk membuat persembahan. Kita sendiri pun sebagai penonton ingin juga melihat persembahan mereka ini kan. R2 pula diumumkan keluar di akhir rancangan. Hei, Ratu tak puas hati betul lah. R2 ni ok tau.. Persembahan dia telah membuatkan ramai orang geli hati menontonnya. Ratu tak sangka lak mereka yang terkeluar. Mungkin silap Raja Ratu juga kot kerana tak banyak undi mereka.. HAHA.. CIS !!! Tapi ini adalah pandangan Ratu sahaja yang ingin Ratu luahkan di sini bahawa... Kumpulan R2.. XN3.. tak sepatutnya keluar pada minggu ini. Mereka ini ada potensi terutama sekali R2.. Bagi Ratu yang sepatutnya keluar ialah AMIR.. Persembahan dia tak nampak peningkatan pun. Lawaknya juga SUNGGUH menghambarkan. Sorryla.. peminat AMIR.. Raja Ratu memang tak sokong AMIR. Tapi dalam MAHARAJA LAWAK ni kumpulan CHAM tak masuk lak kan dalam pertandingan ini. Kalau mereka masuk.. Mesti seronok jugak kan..

MAHARAJA LAWAK ini disertai oleh semua PESERTA AKHIR GELANGGANG RAJA LAWAK dari GELANGGANG RAJA LAWAK 1 hingga GELANGGANG RAJA LAWAK 5. Akir kata, kita saksikan dahulu persembahan dari R2.. yang memang Ratu tak sangka mereka terkeluar.. Ish !!! Ish !!! Ish !!!

Ini di minggu pertama persembahan R2,


Ini pula di minggu ke dua persembahan R2,


Tatapan dari,

Kipas Solar

Kipas Solar
klik la gambar ni.. boleh juga call 012-6844870/ 017-2120267