Carila di sini beb...

Bagila hamster ni makan..

Nak bagi makan, klik saja dalam kotak tu..
Nak bagi minum, klik penutup botol susu tu..
Nak dia jalan di bulatan balik, klik butang tengah bulatan tu..

Lampu Solar

Wallpaper RR Raudah

Acuan Simen

Acuan Simen
Klik di sini untuk melihat pelbagai gambar dari pelanggan

KISAH PUTERI RAJA RATU

Friday, June 24, 2011

Akhirnya Ratu sudah ada Pembantu..

Kalau korang ada mengikuti perkembangan TERATAK ISTANA RAJA RATU ini, Ratu ada menceritakan sebelum ini tentang temuduga untuk jawatan pembantu Ratu yang diadakan sebelum ini. Mengikut perancangan asal, selepas temuduga yang lepas akan ada tapisan dan akan dipanggil untuk temuduga yang kedua dan kali ini ditemuduga oleh pengarah. Tapi setelah Ratu berbincang dengan Pengarah, ianya tidak seperti perancangan awal yang telah dibuat. Emm.. sedihnya. Apa boleh buat kalau sudah itu keputusan pengarah.

Sebenarnya pengarah tu sudah ada calonnya sendiri untuk mengisi jawatan tersebut. Terasa juga Ratu penat sahaja buat sesi temuduga sebelum ini. Tapi tidak mengapa. Ratu perlu berfikiran positif. Bagi Ratu sekurang-kurangnya Ratu dapat mempelajari bagaimana sesi temuduga itu dijalankan sebab Ratu tiada pengalaman sebelum ni dalam mengendalikan sesi temuduga ni.

Apapun, jawatan ini telah diisi dan Ratu kini sudah lega kerana Ratu kini sudah ada pembantu yang akan membantu Ratu dalam menguruskan akaun syarikat. Pembantu Ratu yang baru ini adalah seorang perempuan.. Berkelulusan Diploma.. Mahu berkenalan dengannya ke? Namanya TEJA ATIQAH MOHD AMER.. Masih solo lagi belum berpunya. Hehe.. Sesiapa yang ingin berkenalan. Ni nombor telefonnya 01234.. Call.. Call.. Mesti tak dapat.. Hehe..

Inilah orangnya,
Minta maaf la dek, Ratu curi gambar ni.. Hehe.. Beliau akan secara rasminya mulakan tugasnya membantu Ratu pada awal bulan Julai 2011. Raja Ratu ucapkan SELAMAT MEMULAKAN TUGAS ya.

Tatapan dari,

Kipas Solar

Kipas Solar
klik la gambar ni.. boleh juga call 012-6844870/ 017-2120267