Carila di sini beb...

Bagila hamster ni makan..

Nak bagi makan, klik saja dalam kotak tu..
Nak bagi minum, klik penutup botol susu tu..
Nak dia jalan di bulatan balik, klik butang tengah bulatan tu..

Lampu Solar

Wallpaper RR Raudah

Acuan Simen

Acuan Simen
Klik di sini untuk melihat pelbagai gambar dari pelanggan

KISAH PUTERI RAJA RATU

Monday, May 16, 2011

Beli MAINAN UTK SI BABY.. kucing kesayangan..

Lama sungguh Ratu tak update cerita di TERATAK ISTANA ini.. Hari ini Ratu akan memulakan cerita mengenai kucing kesayangan Raja Ratu si BABY.. Satu hari Ratu pergi membeli barang-barang keperluan harian di MYDIN.. Sekali mata Ratu terpandang akan barangan keperluan harian KUCING.. Fikiran Ratu tertumpu kepada kucing kesayangan Ratu, si BABY yang berada di rumah sekarang ni.. Emm.. Ratu tanpa melengah masa.. Ratu terus melangkah ke situ dan tertarik dengan pemaianan ini.. JEN.. JEN.. JEN..

Inilah permainannya, tapi ini Ratu ambil gambar ini melalui internet.. Warna tikus tu bukan seperti mana warna tikus pada permainan yang Ratu beli tu. Permainan yang Ratu beli tu tikusnya semuanya berwarna putih. Permainan ini bentuknya seperti JORAN PANCING IKAN.. Yang mana kita campakkan tikus tu pada kucing kita.. Yang pasti kita tak perlu berjalan untuk membolehkan tikus itu bergerak.. Tapi kita pusingkan saja KEKILI PANCING tu.. Hehe.. Ni kira macam joran ni dah dapat hasil tangkapan lah.. iaitu si TIKUS.. hehe..

Bila Ratu baling saja tikus ni kat si BABY.. Kemudian Ratu pun pusingkan KEKILI joran tu.. Tikus tu pun bergerak.. Ekor tikus tu pulak sama cam ekor si BABY.. Apa lagi terus si BABY terus menangkap tanpa berfikir panjang.. BABY ingat tu tikus.. Waa.. dia nak menunjukkan kehandalan dia menangkap tikus dalam rumah ni.. TANGKAP BABY !!! TANGKAP BABY !!! BABY tak tahu yang dia kena tipu.. Tu bukan tikus.. Mainan saja.. Tapi tak per lah.. Janji BABY kesayangan Raja Ratu ini tak boring.. Ada lah permainan untuknya yang boleh dia bermain.. Hehe..

Bila tengok si BABY ni Raja Ratu rasa terhibur.. Terutama sekali bila tengok gelagat dia bermain.. Hilang rasa tension ker.. rasa penat ker.. Hehe.. Sesungguhnya BABY memang seekor kucing yang COMEL !!!!!! Meowwwwww !!!!!!!

Tatapan dari,

Kipas Solar

Kipas Solar
klik la gambar ni.. boleh juga call 012-6844870/ 017-2120267