Carila di sini beb...

Bagila hamster ni makan..

Nak bagi makan, klik saja dalam kotak tu..
Nak bagi minum, klik penutup botol susu tu..
Nak dia jalan di bulatan balik, klik butang tengah bulatan tu..

Lampu Solar

Wallpaper RR Raudah

Acuan Simen

Acuan Simen
Klik di sini untuk melihat pelbagai gambar dari pelanggan

KISAH PUTERI RAJA RATU

Thursday, June 16, 2011

Temuduga pembantu Ratu bermula..

Di awal kandungan Ratu, majikan Ratu ada menyatakan hasratnya untuk meminta Ratu membuka 1 jawatan kosong sebagai pembantu Ratu. Jawatan ini dibuka dengan tujuan untuk membantu Ratu terutama sekali ketika Ratu dalam cuti bersalin nanti. Pada awalnya, Ratu agak terkejut juga mendengarnya. Emm.. Ratu mengandung ni terus dapat pembantu baru. Hehe.. Rasa beruntung pula.

Bila 1 jawatan kosong dibuka, pejabat Buruh dihubungi untuk memaklumkan berkaitan jawatan ini. Sampai 1 masa, semua resume dikumpulkan untuk dipanggil temuduga. Setelah berbincang dan ditapis semua resume yang diterima, hanya 6 orang dipilih untuk dipanggil temuduga.

Kini tibalah masanya hari untuk temuduga mereka. Ratu pun bukan ada pengalaman untuk temuduga orang. Ratu pun berbincang dengan rakan sepejabat beberapa hari sebelum tu untuk mengatur langkah seterusnya kerana ini melibatkan bahagian lain seperti ISO. Hasil daripada perbincangan, pada hari temuduga tu Ratu bersama seorang rakan mulakan temuduga. Ratu juga ada menyediakan beberapa soalan untuk menguji kelayakan mereka bagi memegang jawatan yang ditawarkan. Soalan yang pertama, SIAPA NAMA KUCING KESAYANGAN RATU? Haha.. Soalan mengarut ni. Tapi kalau mereka dapat menjawabnya.. Peh memang Raja Ratu sudah ada peminat di TERATAK ISTANA RAJA RATU ni.. Emm, seronok tu. Em..

Semasa temuduga timbul perasaan nak buli pun ada.. hehe.. RATU !!! KAWAL DIRI OK. TAK BAIK TAU.. hUA.. hUA.. hUA.. Akhir kata, Ratu rasa gembira kerana temuduga tu berjalan dengan lancar TANPA BULI.. haha..

Tatapan dari,

0 comments:

Kipas Solar

Kipas Solar
klik la gambar ni.. boleh juga call 012-6844870/ 017-2120267