Carila di sini beb...

Bagila hamster ni makan..

Nak bagi makan, klik saja dalam kotak tu..
Nak bagi minum, klik penutup botol susu tu..
Nak dia jalan di bulatan balik, klik butang tengah bulatan tu..

Lampu Solar

Wallpaper RR Raudah

Acuan Simen

Acuan Simen
Klik di sini untuk melihat pelbagai gambar dari pelanggan

KISAH PUTERI RAJA RATU

Wednesday, August 31, 2011

Selamat Hari Raya

Raya tahun ni Raja Ratu sambut dengan penuh kesederhanaan. Asalnya, Raja Ratu merancang ingin memakai baju raya tahun lepas sahaja. Bukan kerana Raja Ratu tidak mendapat bonus raya tapi Raja Ratu lebih menumpukan kepada kos bersalin Ratu nanti serta urusan-urusan lain yang perlu Raja Ratu lakukan untuk mencapai matlamat kami tahun ini. Tapi inilah yang dinamakan rezeki. Kos bersalin Ratu, sudahpun Raja peruntukkan. Urusan-urusan lain telahpun Raja Ratu selesaikan. Di penghujung bulan Ramadhan, Raja menerima bonus Raya sebanyak RM1,000.00. Apa lagi raja kata KITA ENJOY !!!!

Raja terus memberitahu Ratu bahawa bonus yang diterima ini boleh digunakan sepenuhnya untuk baju raya. REZEKI TERPIJAK ni namanya. Alhamdulillah, Raja tanpa melengahkan masa terus membawa Ratu malam tu untuk membeli baju Raya.

Ratu raya tahun ini memakai jubah. Ya lah.. Mana tidaknya.. Ratu sudah berbadan dua kan. Raya tahun ni Ratu sambut tidak secergas biasa. Mana tidaknya. Kandungan Ratu sudah mencecah 8 bulan lebih. Kaki Ratu pun sudah hampir 2 minggu sembab. Tapi Ratu gembira. Gembira kerana Ratu dapat menyambut Raya kali ini dengan Raja dan ahli keluarga. Emm.. Tahun depan pula pastinya Raja Ratu dapat menyambut Raya dengan cahaya mata kami nanti. Insya Allah..
Apa-apapun Raja Ratu ucapkan SELAMAT MENYAMBUT HARI RAYA AIDILFITRI. Raja Ratu harapkan semua pengunjung TERATAK ISTANA ini dapat menyambutnya dengan penuh kegembiraan. Namun, Raja Ratu juga berharap korang tidaklah berbelanja terlalu tinggi untuk menyambut perayaan seperti ini sehingga poket kosong selepas Raya nanti ya.

Tatapan dari,

Kipas Solar

Kipas Solar
klik la gambar ni.. boleh juga call 012-6844870/ 017-2120267