Carila di sini beb...

Bagila hamster ni makan..

Nak bagi makan, klik saja dalam kotak tu..
Nak bagi minum, klik penutup botol susu tu..
Nak dia jalan di bulatan balik, klik butang tengah bulatan tu..

Lampu Solar

Wallpaper RR Raudah

Acuan Simen

Acuan Simen
Klik di sini untuk melihat pelbagai gambar dari pelanggan

KISAH PUTERI RAJA RATU

Sunday, August 28, 2011

Rawatan Susulan Kandungan Yang Pertama di Hospital Pantai

Atas ketegasan Raja yang inginkan Ratu bersalin di Hospital Pantai untuk keselesaan, Ratu pun menghubungi pihak hospital untuk mendapatkan keterangan lanjut. Ratu juga mendapatkan khidmat nasihat rakan sepejabat Ratu. Beliau mencadangkan untuk menghubungi doktor Hanisah untuk rawatan susulan kandungan sekaligus menjadi doktor yang akan menyambut cahaya mata pertama Raja Ratu ketika Ratu bersalin nanti. Ratu pun menghubungi pihak hospital dan meletakkan 26 Ogos 2011 sebagai tarikh untuk rawatan susulan yang pertama.

Petang 26 Ogos 2011, Raja membawa Ratu ke Hospital Pantai untuk rawatan tersebut. Pada mulanya, Ratu ditimbang untuk mengetahui berat badan Ratu. Kemudian Ratu menjalani ujian air kencing dan ujian tekanan darah. Akhir sekali, Ratu menjalani rawatan scan untuk mengetahui kesihatan bayi dalam kandungan Ratu. Hasil dari ujian scan tu, Raja Ratu difahamkan berat badan bayi dalam kandungan dianggarkan dalam 2.5 kg ke 2.6 kg. Tapi yang seronoknya, Raja pula pada ketika itu terlalu teruja untuk mengetahui jantina bayi dalam kandungan Ratu ini. Mentang-mentanglah Raja dapat turut sama ketika Ratu menjalani ujian scan tu. Hehe.. Malangnya, doktor tidak dapat mengesan jantina bayi dalam kandungan Ratu ini. Inilah padahnya bila Ratu ajak Raja untuk menjalani ujian scan bagi mengetahui jantina bayi ini ketika kandungan mencecah 4 ke 5 bulan dulu, Raja pula yang tidak mahu. Raja nak biarkan ianya menjadi 1 kejutan bila bayi dalam kandungan ini dilahirkan nanti. Haha.. Bila dah macam ni.. Nak tahu jantina kan dah susah.. Terus tidak dapat dikesan melalui scan. Hehe..

Tapi Raja Ratu rasa seronok pula bila mengetahui bayi dalam kandungan ni aktif.. Nadi jantungnya berdeyut dengan baik.. Beratnya berada dalam keadaan baik dan normal iaitu melebihi 2.5 kg.. Raja Ratu juga dapat melihat melalui scan, tangan dan kaki bayi ni.. Yang penting Ratu dan bayi dalam kandungan ini sihat. Alhamdulillah..

Tatapan dari,

Kipas Solar

Kipas Solar
klik la gambar ni.. boleh juga call 012-6844870/ 017-2120267