Carila di sini beb...

Bagila hamster ni makan..

Nak bagi makan, klik saja dalam kotak tu..
Nak bagi minum, klik penutup botol susu tu..
Nak dia jalan di bulatan balik, klik butang tengah bulatan tu..

Lampu Solar

Wallpaper RR Raudah

Acuan Simen

Acuan Simen
Klik di sini untuk melihat pelbagai gambar dari pelanggan

KISAH PUTERI RAJA RATU

Sunday, August 21, 2011

Terkejut Menerima Hamper Raya

Ratu tidak menyangka bahawa bulan Ramadhan tahun ini, Ratu akan menerima hamper Raya. Memanglah Ratu pernah menerima hamper Raya. Tapi hamper yang diterima itu bukanlah kepunyaan Ratu seorang kerana hamper itu dihantar atas nama syarikat. Haha.. Jadi, Ratu dapatlah merasainya bersama rakan sepejabat yang lain. Tapi Ramadhan kali ini Ratu menerima hamper yang ditujukan kepada Ratu secara peribadi. Hehe..

Pada mulanya, Ratu terfikir kedatangan seorang lelaki di pejabat Ratu itu, membawa hamper yang kebetulan ditempah pejabat Ratu baru-baru ini. Tapi apabila lelaki itu mencari Ratu di pejabat, barulah Ratu tahu bahawa salah 1 daripada 4 hamper yang dibawanya adalah milik Ratu. Hehe.. Terima kasihlah kepada pemberi hamper tu AZMI CATERING SDN. BHD. Terima kasih banyak-banyak. Inilah hampernya yang Ratu terima.
Raja hatiku.. Jangan cemburu ok.. Ratu dapat hamper ni. Hehe.. Ratu balik rumah dan Raja pulang dari kerja, Raja sudah terpandang hamper tu. Raja pun bertanyakan Ratu mengenai hamper tersebut. Bila Raja mengetahui Ratu menerima hamper tu, Raja lah orang yang pertama buka hamper tu serta merasmikan makanan dalam hamper tu. Emm.. Akhir kata,

TERIMA KASIH..
TERIMA KASIH..
TERIMA KASIH RATU UCAPKAN..

Tatapan dari,

Kipas Solar

Kipas Solar
klik la gambar ni.. boleh juga call 012-6844870/ 017-2120267