Carila di sini beb...

Bagila hamster ni makan..

Nak bagi makan, klik saja dalam kotak tu..
Nak bagi minum, klik penutup botol susu tu..
Nak dia jalan di bulatan balik, klik butang tengah bulatan tu..

Lampu Solar

Wallpaper RR Raudah

Acuan Simen

Acuan Simen
Klik di sini untuk melihat pelbagai gambar dari pelanggan

KISAH PUTERI RAJA RATU

Sunday, September 4, 2011

Debaran Ratu Bermula..

Bila tibanya Hari Raya Aildilfitri, hati Ratu sudah mula berdebar. Mana tidaknya. Genap kini sebulan sahaja lagi daripada tarikh jangkaan doktor 30 September 2011, Ratu dijangkakan bersalin. Badan Ratu sudah mula rasa tidak larat dah ni untuk membuat kerja-kerja berat.

Ratu rasa bimbang pun ada.. Rasa risau pun ada.. Terfikir lak macam mana situasi Ratu di saat melahirkan bayi dalam kandungan Ratu ni.. Adakah Ratu bakal melahirkannya secara normal ataupun secara pembedahan.. ataupun dibantu dengan vacum.. Oleh kerana Raja telah menetapkan Ratu untuk bersalin di Hospital Pantai, Raja Ratu telahpun membuat penyelidikan dari segi budget kos rawatan bersalin di hospital tersebut. Ratu sudah bertanya doktor berkaitan dengan kos tersebut yang mana tidak termasuk wad:-

a) Bersalin normal RM1,800
b) Bersalin secara pembedahan RM5,000
c) Bersalin dengan bantuan vacum RM2,500

Ratu paling gerun bila dengar bersalin secara normal kerana ianya menelan belanja lebih kurang RM5,000 ke atas. Kebetulan jiran Raja Ratu telahpun bersalin secara pembedahan kerana komplikasi tertentu dan anaknya dilahirkan kurang dari 2 kg. Dalam situasi sebegini, kos bersalinnya termasuklah kos-kos lain seperti wad dan rawatan bayi menelan belanja lebih kurang RM7,000 lebih. Wow !!! Tinggi juga kosnya. Ini lagi merisaukan Ratu. Bila Ratu mengajukan kepada Raja berkaitan kos bersalin, Raja menenangkan Ratu supaya jangan berfikir tentang kos bersalin. Mungkin Raja telah menyediakan peruntukkan untuk menampung kos bersalin Ratu. TERIMA KASIH RAJA HATIKU KERANA MENYEDIAKAN TEMPAT BERSALIN YANG LEBIH SELESA UNTUK RATU.

Ratu juga berharap agar Ratu dapat bersalin dengan mudah tanpa sebarang komplikasi dan dapat bersalin secara normal. Emm.. Kaki Ratu sudah memang sembab dari bulan lepas lagi merisaukan Ratu tentang hari kelahiran bayi dalam kandungan ini yang bakal menjelang tiba.

Tatapan dari,

Kipas Solar

Kipas Solar
klik la gambar ni.. boleh juga call 012-6844870/ 017-2120267