Carila di sini beb...

Bagila hamster ni makan..

Nak bagi makan, klik saja dalam kotak tu..
Nak bagi minum, klik penutup botol susu tu..
Nak dia jalan di bulatan balik, klik butang tengah bulatan tu..

Lampu Solar

Wallpaper RR Raudah

Acuan Simen

Acuan Simen
Klik di sini untuk melihat pelbagai gambar dari pelanggan

KISAH PUTERI RAJA RATU

Saturday, October 1, 2011

Katil Puteri Kesayangan Raja Ratu Dibeli

Sudah seminggu usia puteri Raja Ratu. Di usianya ini, Ratu tidak menyangka menerima hadiah katil untuk puteri Raja Ratu daripada ibubapa Ratu. Mungkin ibubapa Ratu melihat Raja tidur bawah manakala Ratu dan puteri Raja Ratu tidur di atas katil dengan selesanya. Haha.. Maklumlah Ratu berpantang di rumah keluarga Ratu. Jadi ibubapa Ratu terpandang kedudukan Raja tidur. Dalam keadaan Ratu berpantang ni, Raja Ratu memang tidak tutup pintu bilik ketika tidur. Takut apa-apa hal yang berlaku. Maklumlah Raja Ratu bukan ada pengalaman dalam penjagaan bayi.

Oleh kerana ibubapa Ratu kecian tengok menantu kesayangan mereka tu tidur bawah, maka dibelikan katil bayi untuk cucu mereka. Cewah.. Inilah katil yang dibeli untuk puteri Raja Ratu. Jadi Raja Ratu boleh tidur di atas katil manakala puteri Raja Ratu boleh tidur di katil barunya.

Pada ketika ini, Ratu memang tidak terfikir langsung untuk meminta Raja membeli katil seperti ini untuk puteri kami. Dalam fikiran Ratu, Ratu hendak berehat sahaja. Maklumlah, Ratu baru lepas bersalin. Sudah pastinya badan Ratu berada dalam keadaan yang tidak selesa sedikit.

Apapun, Ratu ucapkan ribuan terima kasih kepada ibubapa Ratu atas pembelian katil bayi ini. Kebetulan, katil yang dibeli ini beroda, jadi ianya memudahkan lagi katil ini digerakkan ke mana-mana.. Ke dalam bilik.. Ke dapur ataupun.. Di ruang tamu..

TERIMA KASIH..
TERIMA KASIH..
TERIMA KASIH RAJA RATU UCAPKAN..

Tatapan dari

Kipas Solar

Kipas Solar
klik la gambar ni.. boleh juga call 012-6844870/ 017-2120267