Carila di sini beb...

Bagila hamster ni makan..

Nak bagi makan, klik saja dalam kotak tu..
Nak bagi minum, klik penutup botol susu tu..
Nak dia jalan di bulatan balik, klik butang tengah bulatan tu..

Lampu Solar

Wallpaper RR Raudah

Acuan Simen

Acuan Simen
Klik di sini untuk melihat pelbagai gambar dari pelanggan

KISAH PUTERI RAJA RATU

Saturday, September 17, 2011

Rawatan Sususlan Ke 2 Mengandung di Hospital Pantai

Pada 15 September 2011, Raja Ratu menghadiri rawatan susulan kali ke 2 di Hospital Pantai. Dalam rawatan ini, Ratu diminta timbang bagi mengetahui berat badan Ratu terkini. Kemudian Ratu menjalani ujian air kencing dan diambil tekanan darah. Akhir sekali Ratu menjalani ujian 'scan'. Dari situlah, Raja Ratu dapat mengetahui perkembangan bayi dalam kandungan Ratu ini.

1 perkhabaran gembira yang Raja Ratu terima hari ini. Hasil daripada ujian scan, Raja Ratu dapat tahu bahawa bayi dalam kandungan Ratu kini mencecah berat 3.1 kg. Alhamdulillah beb. Ratu memang inginkan bayi dalam kandungan Ratu ini lahir dengan berat 3 kg ke atas. Alhamdulillah tercapai juga akhirnya. Baru bulan lepas, ujian scan di Hospital Pantai menunjukkan berat bayi dalam kandungan ini mencecah 2.5 ke 2.6 kg. Tapi Raja Ratu masih belum lagi mengetahui jantina bayi ini. Walaupun sudah scan, jantina masih tidak dapat diketahui kerana terlindung dengan kaki bayi. Emm.. Bukan rezeki Raja Ratu lah nampaknya untuk mengetahui jantina bayi dalam kandungan ini.

Biar apapun, Raja Ratu berharap kandungan Ratu ini berada dalam keadaan sihat dan baik di hari kelahirannya. Cuma Ratu pula yang batuk di saat-saat hampir hendak bersalin ni. Ini yang merisaukan Ratu ni. Harap-harap batuk ini berkurangan dan kesihatan Ratu beransur pulih. AMIN.. AMIN.. AMIN..

Tatapan dari,

Kipas Solar

Kipas Solar
klik la gambar ni.. boleh juga call 012-6844870/ 017-2120267