Carila di sini beb...

Bagila hamster ni makan..

Nak bagi makan, klik saja dalam kotak tu..
Nak bagi minum, klik penutup botol susu tu..
Nak dia jalan di bulatan balik, klik butang tengah bulatan tu..

Lampu Solar

Wallpaper RR Raudah

Acuan Simen

Acuan Simen
Klik di sini untuk melihat pelbagai gambar dari pelanggan

KISAH PUTERI RAJA RATU

Friday, October 14, 2011

Alhamdulillah, Sepupu Raja Ratu Telah Selamat Melahirkan Cahaya Mata

Di awal kandungan Ratu, Raja Ratu mengetahui bahawa bukan Raja Ratu sahaja yang bakal menerima cahaya mata kami. Rupa-rupanya 3 orang daripada sepupu Raja dan Ratu turut sama bakal menerima cahaya mata mereka. Yang seronoknya Raja Ratu bersama sepupu-sepupu kami bakal menerima cahaya mata sekitar bulan September dan Oktober 2011. Sepupu Raja Ratu yang dimaksudkan di sini iaitu sepupu Raja SARUL RIZAL yang bakal menerima cahaya sekitar hujung bulan September 2011 saing dengan Ratu.. Sepupu Ratu FAIZAL yang juga dijangkakan bakal menerima cahaya mata sekitar hujung bulan September 2011.. Seorang lagi sepupu Ratu AZREEN yang dijangkakan bersalin pada bulan Oktober 2011.

Raja Ratu tertanya-tanya juga antara Raja Ratu dengan sepupu-sepupu kami, siapa yang bakal menerima cahaya mata terlebih dahulu. Tidak sangka pula, Raja Ratu yang terima cahaya mata dulu. Kemudian diikuti dengan sepupu Raja iaitu SARUL RIZAL yang menerima cahaya mata kedua selang beberapa hari selepas Ratu bersalin. Raja Ratu difahamkan, isteri SARUL RIZAL telahpun dimasukkan ke hospital pada hari yang sama Ratu dimasukkan ke Hospital untuk bersalin. Pada ketika itu, isterinya belum boleh bersalin lagi. Jadi, mereka mengambil keputusan untuk pulang dahulu. Selang beberapa hari selepas itu, isteri SARUL RIZAL selamat melahirkan bayi perempuan.

Selepas itu, sepupu Ratu AZREEN pula selamat bersalin pada awal Oktober 2011. Ratu difahamkan AZREEN selamat melahirkan cahaya mata keduanya secara pembedahan. Dia dan suaminya menerima cahaya mata lelaki. Disebabkan semasa mengandung sepupu Ratu didapati ada kencing manis, berat bayi yang dilahirkan adalah 3.95 kg. Emm.. lebih berat dari puteri Raja Ratu sewaktu dilahirkan. Hehe..

Selang 2 hari kemudian, sepupu Ratu FAIZAL pula menerima cahaya mata perempuan. Isterinya selamat melahirkan bayi tersebut secara pembedahan dan berat bayinya adalah 3.1 kg. Eh, kurang 100 gram daripada berat Puteri Raja Ratu. Ratu difahamkan jangkaan bersalin ialah hujung bulan September 2011. Tapi akhirnya mereka menerima cahaya mata pada awal bulan Oktober 2011. Walaubagaimanapun, Ratu ucapkan tahniah kepada sepupu-sepupu Raja dan Ratu yang telah menerima cahaya mata masing-masing. Tak kisahlah, bersalin secara normal mahupun pembedahan. Yang penting ibu dan bayi selamat. Itu yang penting.

Tatapan dari,

Kipas Solar

Kipas Solar
klik la gambar ni.. boleh juga call 012-6844870/ 017-2120267