Carila di sini beb...

Bagila hamster ni makan..

Nak bagi makan, klik saja dalam kotak tu..
Nak bagi minum, klik penutup botol susu tu..
Nak dia jalan di bulatan balik, klik butang tengah bulatan tu..

Lampu Solar

Wallpaper RR Raudah

Acuan Simen

Acuan Simen
Klik di sini untuk melihat pelbagai gambar dari pelanggan

KISAH PUTERI RAJA RATU

Sunday, October 30, 2011

Kereta Tolak Untuk Puteri Raja Ratu

Emm.. Raja Ratu memang ada merancang untuk membeli kereta tolak untuk puteri Raja Ratu ini selepas Ratu habis berpantang. Nanti lebih mudah untuk membawa puteri Raja Ratu ini bersiar atau membeli belah nanti. Tak lah sentiasa hendak dukung dia je kan. Mengikut perancangan, selepas Raja Ratu habis berpantang nanti, Raja akan bercuti dan membawa Ratu serta puteri kesayangan kami bersiar-siar. Tapi selepas Raja Ratu membeli kereta tolak lah nanti.

Emm, baru-baru ini nak dijadikan cerita.. Pada hari Sabtu 29 Oktober 2011, ibubapa Ratu hendak pergi ke Jaya Jusco. Ratu tidak kisahlah kerana Ratu boleh menjaga puteri kesayangan Ratu ini. Tapi kalau Ratu sudah habis berpantang lah kan.. Sudah tentu Ratu tidak akan melepaskan peluang untuk ikut sama. Haha.. Pulang sahaja dari Jaya Jusco, ayah Ratu membuka bonet kereta dan mengeluarkan kereta tolak yang baru dibelinya di Jaya Jusco. Apa lagi terperanjat lah Ratu. Aik, dah beli dah. Ni betul-betul puteri kesayangan Raja Ratu ni menjadi cucu kesayangan ibubapa Ratu. Baru bulan lepas, ayah Ratu belikan katil untuk puteri kami tidur. Kali ini belikan kereta tolak pulak. Inilah kereta tolak yang dibelinya.
Ratu memang suka kereta tolak seperti ini sebab disediakan ruang untuk letak beg di bawahnya. Dalam beg tu nanti boleh letak barang keperluan puteri kami tu. Jadi, ianya lebih memudahkan puteri Raja Ratu dibawa ke mana sahaja. Emm.. habislah lepas ni. Baru Ratu nak cium pipi puteri Ratu.. Tak alih-alih, dah ikut atuknya pergi jalan-jalan. Hehe..

Tatapan dari,

Kipas Solar

Kipas Solar
klik la gambar ni.. boleh juga call 012-6844870/ 017-2120267