Carila di sini beb...

Bagila hamster ni makan..

Nak bagi makan, klik saja dalam kotak tu..
Nak bagi minum, klik penutup botol susu tu..
Nak dia jalan di bulatan balik, klik butang tengah bulatan tu..

Lampu Solar

Wallpaper RR Raudah

Acuan Simen

Acuan Simen
Klik di sini untuk melihat pelbagai gambar dari pelanggan

KISAH PUTERI RAJA RATU

Friday, November 11, 2011

Rakan Ratu Akhirnya Selamat Bersalin Di Hospital Kerajaan

Raja Ratu agak terjut apabila mendengar berita ini. Rakan Ratu yang dimaksudkan ini adalah rakan sepejabat Ratu, Firdaus. Kalau korang mengikuti perkembangan Raja Ratu di TERATAK ISTANA RAJA RATU ini, sebenarnya Firdaus ni lah yang menasihatkan Ratu supaya bersalin di hospital swasta iaitu Hospital Pantai. Pada ketika itu, Ratu difahamkan bahawa dia juga akan membawa isterinya bersalin di Hospital Pantai. Isterinya dijangkakan bersalin sebulan dari tarikh jangkaan Ratu bersalin. Ratu pula pada ketika itu risau akan kos bersalin di Hospital Pantai. Tapi atas sokongan Raja, doa keluarga dan semua, Ratu akhirnya selamat bersalin secara normal di hospital tersebut.

Firdaus ini jugalah yang mencadangkan kepada Ratu untuk mengambil Dr Hanisah sebagai doktor yang akan menyambut cahaya mata Raja Ratu. Raja Ratu berterima kasih lah kepada beliau kerana Ratu berasa sungguh selesa bersalin di Hospital Pantai ni. Layanannya juga amat baik. Rasa seperti hendak berpantang sepenuhnya di hospital tu.. Haha..

Tapi Raja Ratu terkejut bila mendapat tahu di saat-saat akhir beberapa hari sebelum isterinya bersalin, dia dan isterinya telah membuat keputusan untuk bersalin di Hospital Kerajaan di Perak. Berita ini memang amat mengejutkan Raja Ratu. Siapa yang tidak terkejut. Dialah orangnya yang mahu isterinya bersalin di hospital swasta.. Dialah orangnya yang menasihati Ratu untuk turut sama bersalin di Hospital Pantai sehinggalah selamat bersalin kini. Tapi akhirnya, isterinya selamat bersalin di Hospital kerajaan.

Apapun, yang penting bagi Raja Ratu isterinya telah selamat melahirkan cahaya mata mereka yang pertama baru-baru ini. Yang seronoknya, cahaya mata mereka adalah perempuan dan berat bayinya adalah 3.2 kg. Eh !!! samalah beratnya dengan puteri Raja Ratu semasa dilahirkan. Waa !!! puteri Raja Ratu sudah ada rakan baru kini. Hehe..

Tatapan dati,

Kipas Solar

Kipas Solar
klik la gambar ni.. boleh juga call 012-6844870/ 017-2120267