Carila di sini beb...

Bagila hamster ni makan..

Nak bagi makan, klik saja dalam kotak tu..
Nak bagi minum, klik penutup botol susu tu..
Nak dia jalan di bulatan balik, klik butang tengah bulatan tu..

Lampu Solar

Wallpaper RR Raudah

Acuan Simen

Acuan Simen
Klik di sini untuk melihat pelbagai gambar dari pelanggan

KISAH PUTERI RAJA RATU

Friday, July 29, 2011

Selamat Berpuasa..

Ramadhan kali ini, Raja Ratu sambut dengan penuh kegembiraan dan kesyukuran. Gembira & syukur kerana Ramadhan tahun ni Raja tidak terlibat dengan kerja-kerja luar. Jadi Ratu dapat la bersahur dan berbuka puasa bersama-sama Raja. Gembira dan syukur kerana Raja Ratu sambut Ramadhan kali ni dengan situasi Ratu yang berbeza dengan tahun-tahun lepas yang mana Ratu kali ni berbadan dua. Raja Ratu sudah terfikir dah macam mana lah agaknya Raja Ratu menyambut Ramadhan dan Raya Aidilfitri tahun depan. Mesti meriah rasanya sambutan tahun depan dengan kehadiran cahaya mata Raja Ratu yang pada ketika itu mencecah lebih kurang 1 tahun. Insya Allah..

Usia kandungan Ratu kini alhamdulillah mencecah 7 bulan. Di awal Ramadhan yang bakal menjelang tiba ni Ratu mula berazam. Ratu berazam untuk mengambil peluang ini berpuasa penuh. Mana tidaknya orang perempuan ni mana dapat peluang puasa penuh di bulan Ramdhan ni kan. Kalau dapat pun ianya jarang berlaku. Jadi dalam keadaan Ratu sekarang ni, Ratu ingin cuba berpuasa penuh. Lagipun ianya bagus untuk diri Ratu dan bayi dalam kandungan ni kerana berpuasa ni kan ibadah yang mulia.

Walaubagaimanapun, perasaan risau tu tetap ada dalam diri Ratu. Mana tidaknya, sebelum ini selera makan Ratu agak tinggi juga. Takut ianya terbawa-bawa di bulan Ramadhan ni. Tapi Ratu percaya kalau niat kita baik. Insya Allah, Ratu pasti boleh melakukannya.

Akhir kata, SELAMAT MENYAMBUT RAMADHAN AL MUBARAK kepada semua pengunjung Teratak Istana Raja Ratu ini khususnya kepada mereka yang beragama Islam ya.

Tatapan dari,

Kipas Solar

Kipas Solar
klik la gambar ni.. boleh juga call 012-6844870/ 017-2120267