Carila di sini beb...

Bagila hamster ni makan..

Nak bagi makan, klik saja dalam kotak tu..
Nak bagi minum, klik penutup botol susu tu..
Nak dia jalan di bulatan balik, klik butang tengah bulatan tu..

Lampu Solar

Wallpaper RR Raudah

Acuan Simen

Acuan Simen
Klik di sini untuk melihat pelbagai gambar dari pelanggan

KISAH PUTERI RAJA RATU

Sunday, November 6, 2011

Selamat Hari Raya Haji

Tahun ini Raja Ratu sambut dengan agak ringkas tapi tapi dalam hati penuh kegembiraan. Gembira ??? Emm.. Bagi Raja Ratu tahun ini Raya Haji disambut lebih gembira berbandung tahun lepas kerana :-

a) Tahun ini Raja Ratu dapat sambut bersama kedua ibubapa Ratu berbanding tahun lepas yang pada ketika ini sedang menunaikan Haji.

b) Raya Haji kali ini disambut pada hari betul-betul hari KEBEBASAN dari kepompong berpantang. Ini kerana semalam adalah hari memantai sekaligus merupakan hari terakhir Ratu berpantang.

c) Raya tahun ini Ratu dapat rasa semua makanan di musim perayaan, baik di Raya Aidilfitri mahupun Raya Aidiladha. Makanan yang Ratu maksudkan ini ialah rendang.. ketupat.. lemang.. Syukur Alhamdulillah.. Kalau la Ratu bersalin mengikut jangkaan doktor iaitu pada 30 September 2011 mesti Ratu masih lagi berpantang Raya Haji kali ini. Hehe..

d) Raya Haji tahun ini buat pertama kalinya Ratu sambut bertiga. Selalunya Ratu sambut berdua sahaja bersama Raja. Tapi Raya Haji tahun ini secara rasminya Ratu sambut bertiga ditambah lagi Ratu secara rasminya bebas bepantang. Lagilah seronok.

Akhir kata, SELAMAT MENYAMBUT HARI RAYA AIDILADHA kepada semua. Semoga Raya Haji kali ini semua pengunjung Teratak Istana ini dapat menyambutnya dengan penuh keriangan dan keceriaan. AMIN..

Tatapan dari,

Kipas Solar

Kipas Solar
klik la gambar ni.. boleh juga call 012-6844870/ 017-2120267