Carila di sini beb...

Bagila hamster ni makan..

Nak bagi makan, klik saja dalam kotak tu..
Nak bagi minum, klik penutup botol susu tu..
Nak dia jalan di bulatan balik, klik butang tengah bulatan tu..

Lampu Solar

Wallpaper RR Raudah

Acuan Simen

Acuan Simen
Klik di sini untuk melihat pelbagai gambar dari pelanggan

KISAH PUTERI RAJA RATU

Wednesday, November 30, 2011

Sudah Mula Bertugas

Hari ini 29 November 2011, Ratu mula bertugas. Kalau hendak diikutkan, Ratu sepatutnya mula bertugas pada 21 November 2011. Tapi tidak mahu berpisah dengan puteri kesayangan terpaksa mengambil cuti 3 hari untuk menyesuaikan diri. Haha.. Lagipun, puteri Raja Ratu ni perlu dibawa ke klinik untuk di suntik 2 bulan pada 22 November 2011. Selepas puteri Raja Ratu menerima suntikan 2 bulan tu, ibu Ratu pula yang demam. Emm, terpaksalah Ratu tambah cuti lagi 2 hari. Tak per, baki cuti Ratu tahun ini banyak lagi.

Emm.. lama bercuti. Rasa macam sudah seronok pula bercuti dan menghabiskan masa bersama puteri Raja Ratu. Rasa seperti tidak mahu berenggang pula. Tapi tugas tetap tugas. Emm.. Apa boleh buat. Walaubagaimanapun, cuti Ratu masih ada lagi 4 ke 3 hari lagi yang perlu Ratu habiskan tahun ini.

Asalnya, Ratu risau juga bila nak mulakan tugas selepas sekian lama bercuti ni. Maklumlah, bidang tugas Ratu ni dalam bahagian kewangan. Jadi, bila hujung tahun tu memang la sibuk. Tapi, kini rasa Ratu sudah tidak risau sangat kerana Ratu sudah ada pembantu. Ratu harap sepanjang ketiadaan Ratu di pejabat sebelum ni, pembantu Ratu ni dapat menjalankan tugas dengan baik seperti mana yang telah Ratu ajarkan kepadanya dahulu sebelum Ratu mula cuti bersalin. Emm.. Nanti tidaklah Ratu sibuk berseorangan seperti sebelum ini. Hehe.. Walaupun pembantu Ratu ni masih baru lagi dalam jawatan ini, tapi Ratu yakin dengan kemampuannya. Hehe.. Kepada orang yang berkenaan tu jikalau anda baca ni.. Hehe.. Jangan lupa belanja Ratu ya. Tapi bukan sehari.. Bukan seminggu.. Tapi sebulan ya.. Ingat nak setahun.. Tapi cukup lah sebulan kan.. Hehe..

Di awal minggu Ratu mula bertugas ni, pastinya Ratu mula terbayang-bayang wajah ni semasa Ratu sedang bertugas. Apalah puteri Raja Ratu tengah buat sekarang ni kan. Emm..Inilah gambarnya. Ini gambar Ratu ambil ketika usianya baru selepas beberapa hari Ratu habis berpantang.

Tatapan dari,

Kipas Solar

Kipas Solar
klik la gambar ni.. boleh juga call 012-6844870/ 017-2120267