Carila di sini beb...

Bagila hamster ni makan..

Nak bagi makan, klik saja dalam kotak tu..
Nak bagi minum, klik penutup botol susu tu..
Nak dia jalan di bulatan balik, klik butang tengah bulatan tu..

Lampu Solar

Wallpaper RR Raudah

Acuan Simen

Acuan Simen
Klik di sini untuk melihat pelbagai gambar dari pelanggan

KISAH PUTERI RAJA RATU

Saturday, November 5, 2011

Yahoo !!! Sudah Habis Pantang

Hari ini 5 November 2011 merupakan hari memantai untuk menyambut Hari Raya Haji pada keesokkan harinya. Sekaligus, merupakan hari terakhir Ratu berpantang. Tiba-tiba sahaja Ratu seperti nak berpuisi pula untuk esok. Tajuk puisi Ratu kali ini ialah MERDEKA !!! Ok tak. Emm, rasa macam pendek sangat la pula tajuk dia. Emm, ok kita tukar. Tajuk puisi Ratu ialah BAHAGIANYA HABIS BERPANTANG. Ok tak.. Emm, kira ok lah tu..

Inilah puisinya,
LIHATLAH DUNIA..
KUTERBANG BEBAS KE AWAN..
DAPAT MELIHAT DERUAN OMBAK..
DAPAT MENDENGAR KICAUAN BURUNG..
ALANGKAH BAHAGIANYA..
HARI INI AKU BEBAS..
INGIN KULAUNGKAN..
MERDEKA !!!
MERDEKA !!!
MERDEKA !!!
HARI INI AKU BEBAS !!!
BEBAS DARI KEPOMPONG ISTILAH BERPANTANG..
YES !!! YES !!! YES !!!
AKHIR KATA..
SELAMAT MENYAMBUT HARI RAYA HAJI.. Hehe

Ok tak puisi Ratu. Ni kira puisi ke.. atau luahan perasaan ni.. Hehe.. Ratu nak lakukan sesuatu untuk kongsikan kegembiraan Ratu ni. APA YANG RATU BUAT ??? Ratu taip puisi ni menggunakan telefon bmbit Ratu dan Ratu hantar ke beberapa orang yang menjadi pilihan Ratu. Hehe.. Ni namanya tak ada kerja ni. WHATEVER.. Janji Ratu kini sudah boleh makan apa sahaja. Boleh bersiar ke mana sahaja.. Haha.. Tapi memang terus terang Ratu katakan bahawa Ratu memang tidak seronok melalui tempoh berpantang ni. MEMANG TIDAK SERONOK !!! Hendak buat kerja itu tidak boleh.. Hendak buat kerja ini pun tidak boleh.. Nak tolong pun ada kerja-kerja yang tidak boleh buat.. Rasa tidak selesa pula hari-hari ibu Ratu buatkan untuk Ratu.. Nak makan pun terbatas.. Nak memandu pun tak boleh.. Bukan Ratu hendak bersiar, tapi bila tiba 1 situasi yang memerlukan bantuan Ratu untuk memandu.. Ratu rasa rimas bila Ratu tidak boleh melakukan.. Emm..

Apa apapun Ratu ucapkan SELAMAT TINGGAL TEMPOH BERPANTANGKU untuk bayi Raja Ratu yang pertama dan SELAMAT DATANG KEHIDUPAN NORMALKU.. Sesungguhnya aku BEBAS kini..

Tatapan dari,

Kipas Solar

Kipas Solar
klik la gambar ni.. boleh juga call 012-6844870/ 017-2120267