Carila di sini beb...

Bagila hamster ni makan..

Nak bagi makan, klik saja dalam kotak tu..
Nak bagi minum, klik penutup botol susu tu..
Nak dia jalan di bulatan balik, klik butang tengah bulatan tu..

Lampu Solar

Wallpaper RR Raudah

Acuan Simen

Acuan Simen
Klik di sini untuk melihat pelbagai gambar dari pelanggan

KISAH PUTERI RAJA RATU

Monday, December 19, 2011

MAHARAJA LAWAK MEGA.

Seperti mana yang kita ketahui Maharaja Lawak Mega adalah kesinambungan yang melibatkan 3 negara iaitu Malaysia.. Indonesia.. Singapura.. Rancangan ini muncul selepas kejayaan rancangan Maharaja Lawak. Cuma yang membezakan Maharaja Lawak dengan Maharaja Lawak Mega adalah Maharaja Lawak Mega melibatkan 3 negara dan para peserta kebanyakkannya terdiri daripada pelakon-pelakon lawak komedi. Maharaja Lawak pula, kesemua pesertanya adalah daripada peserta akhir Raja Lawak dari musim pertama hingga musim ke lima dan semua peserta adalah dari Malaysia.

Antara peserta Maharaja Lawak Mega yang menarik perhatian Raja Ratu adalah OSBON dan BOBOI. Ini adalah antara sedutan persembahan OSBON yang menarik perhatian penonton termasuklah Raja Ratu.



Ni pula antara pesembahan BOBOI yang menarik perhatian penonton.


Persembahan OSBON pada permulaan agak perlahan dan kurang menarik perhatian penonton. Kemudian main lama makin menyerlah di minggu-minggu yang seterusnya. Kumpulan BOBOI pula persembahannya agak konsisten di setiap minggu.

Raja Ratu mengharapkan kedua-dua kumpulan kegemaran Raja Ratu ini dapat mara ke peringkat akhir MAHARAJA LAWAK MEGA nanti. Hehe..

Tatapan dari,

Kipas Solar

Kipas Solar
klik la gambar ni.. boleh juga call 012-6844870/ 017-2120267