Carila di sini beb...

Bagila hamster ni makan..

Nak bagi makan, klik saja dalam kotak tu..
Nak bagi minum, klik penutup botol susu tu..
Nak dia jalan di bulatan balik, klik butang tengah bulatan tu..

Lampu Solar

Wallpaper RR Raudah

Acuan Simen

Acuan Simen
Klik di sini untuk melihat pelbagai gambar dari pelanggan

KISAH PUTERI RAJA RATU

Sunday, December 18, 2011

Makan Bersama di SEOUL GARDEN

Hehe.. Memang seronok bila makan beramai-ramai ni. Lebih-lebih lagi bila Ratu mendapat tahu yang Ratu tidak perlu keluar duit. Emm.. Ni kira ada orang belanja lah ni. Emm.. Seronoknya. Ratu masih ingat lagi, kali terakhir Ratu makan bersama rakan-rakan sepejabat Ratu ialah sebelum Ratu bersalin iaitu pada bulan Julai lepas. Masa tu kami makan 'steamboat' di Johnny, Jaya Jusco.

Makanan ni lebih kepada makanan BBQ buffet ala korea. Ratu tengok harganya berlainan mengikut tempoh waktu. Waktu tengah hari harganya lain.. Petang harganya lain.. Malam pula lain harganya.. Restoren ini dikira ikut 'KEPALA'. Dah nama pun buffet kan. Boleh duduk dalam lebih kurang 5 jam sekali bayar. Makanlah apa yang nak makan kat dalam tu. Yang menariknya, makanan yang disediakan kebanyakkannya mentah. Kita boleh pilih mengikut citarasa dan kehendak kita. Di meja yang kita makan tu nanti telah diletakkan kuali. Jadi, kita boleh bakar makanan mentah yang kita ambil tadi di kuali tersebut. Kalau nak makan dengan nasi. Nasi putih juga disediakan. Memang sedap bila dapat makan panas-panas..

Inilah gambaran makanannya,
Bila dapat makan makanan seperti ini Ratu terus terfikir ingin membawa Raja makan bersama di sini hujung minggu ni. Kebetulan hujung minggu ni cuti lama kerana cuti kismas jatuh pada hari Ahad. Jadi, Isnin tu cuti ganti. Emm.. sesuai sangatlah tu luang masa makan bersama di sini. Sekali sekala boleh lah.. Selalu sangat tu boleh LARI BUDGET OOO.

Tatapan dari,

Kipas Solar

Kipas Solar
klik la gambar ni.. boleh juga call 012-6844870/ 017-2120267