Carila di sini beb...

Bagila hamster ni makan..

Nak bagi makan, klik saja dalam kotak tu..
Nak bagi minum, klik penutup botol susu tu..
Nak dia jalan di bulatan balik, klik butang tengah bulatan tu..

Lampu Solar

Wallpaper RR Raudah

Acuan Simen

Acuan Simen
Klik di sini untuk melihat pelbagai gambar dari pelanggan

KISAH PUTERI RAJA RATU

Friday, July 15, 2011

Makan Tengah Hari Sebelum Sambut Ramadhan

Ramadhan bakal disambut lagi. Bila Ramadhan sudah bertakhta, kita sudah tidak boleh nak makan tengah hari lagi dah selama sebulan. Jadi, Ratu bersama-sama rakan sepejabat Ratu mengambil kesempatan ini untuk makan tengah hari bersama sebelum Ramadhan ni. Pagi-pagi lagi rakan sepejabat Ratu sudah mula berbincang nak makan tengah hari di mana. Yang seorang ni cadang nak makan chicken chop.. Yang seorang ni cadang nak makan steamboat.. Yang seorang ni cadang nak makan McDonalds. Emm.. yang mana satu ni yek. Bincang punya bincang, kata sepakat telah diambil. Semua orang bersetuju untuk makan steamboat tengah hari ni di salah sebuah restoren di Jaya Jusco iaitu Johnny.

Sebelum bertolak tu, kami telefon dulu untuk tempah tempat duduk dan minta pekerja restoren tu panaskan dahulu sup tomyam tu. Nanti kami sampai terus masuk je bahan-bahan dan boleh makan. Tak de lah tunggu lamakan. Maklumlah ni hari bekerja beb. Waktu rehat tu mestilah pendek. Satu jam sahaja waktu rehat melainkan hari Jumaat. Jumaat tu rehatnya lama sikit.

Kecoh memang la kecoh bila makan bersama. Inilah gambarnya yang sempat diambil oleh rakan sepejabat Ratu.
Makan ramai-ramai macam ni memanglah seronok di samping dapat mengeratkan siraturrahim sesama rakan sepejabat. Aktiviti seperti ini memanglah Ratu bersama rakan lakukan setiap bulan. Ratu terfikir juga selepas Raya ni, nak makan ramai-ramai kat mana pula nanti. Emm.. Sebab selepas raya nanti, tu lah bulan yang dapat Ratu rasa makan beramai-ramai sebelum Ratu bersalin nanti.

Tatapan dari,

Kipas Solar

Kipas Solar
klik la gambar ni.. boleh juga call 012-6844870/ 017-2120267