Carila di sini beb...

Bagila hamster ni makan..

Nak bagi makan, klik saja dalam kotak tu..
Nak bagi minum, klik penutup botol susu tu..
Nak dia jalan di bulatan balik, klik butang tengah bulatan tu..

Lampu Solar

Wallpaper RR Raudah

Acuan Simen

Acuan Simen
Klik di sini untuk melihat pelbagai gambar dari pelanggan

KISAH PUTERI RAJA RATU

Thursday, December 22, 2011

Tahun 2011 Detik Bermula Segalanya

Tajuk yang memberansangkan dan menarik minat Raja Ratu untuk memulakan langkah mencoret mengenainya. Apapun, Raja Ratu bersyukur sangat kepada yang Maha Esa kerana dipermudahkan segala urusan Raja Ratu untuk mencapai AZAM kami.. Untuk mencapai IMPIAN kami.. Untuk mencapai MATLAMAT kami tahun ini. Syukur Alhamdulillah. Tahun ini hampir 90 % ke 95 % matlamat kami tercapai. Pencapaian ini sudah tentu menggembirakan Raja Ratu. Bagaimana dengan korang semua pengunjung TERATAK ISTANA RAJA RATU ni, tercapai ke tidak impian dan azam korang tahun 2011 ini ???

Tapi apapun bagi Raja Ratu, ada 2 perkara yang berlaku mengejutkan Raja Ratu tahun ini. Yang PERTAMA, Raja Ratu tidak menyangka dengan izin yang Maha Esa.. Raja Ratu telahpun menimang cahaya mata kami yang pertama. Dan kini usianya mencecah 3 bulan. Yang KEDUA, Raja Ratu telah pun tertarik dengan tawaran yang diberikan dan terus membuat pembayaran tempahan untuk membeli sebuah rumah dari pemaju di salah sebuah kawasan perumahan. Perancangan untuk membeli rumah ini tidaklah termasuk dalam matlamat atau azam yang ingin Raja Ratu capai tahun ini. Tapi memandangkan rebet yang diberikan oleh pemaju telah menarik perjatian kami. Malangnya, bukan kehendak Raja Ratu rumah itu terlepas dari genggaman kami atas sebab penggunaan nama Raja ke atas kenderaan yang digunapakai oleh abang Raja. Pembayaran bulanan ke atas kenderaan ini yang tidak berapa cantik menyukarkan Raja Ratu membuat pinjaman. Tapi atas perbincangan kecil antara Raja Ratu dan keluarga sebelah Raja serta Ratu, Raja Ratu tidaklah terkilan rumah itu terlepas. Tapi Raja Ratu tidak berputus asa untuk merancang membeli rumah nanti di tahun 2012 ni. Insya Allah, kalau ada rezeki.. kalau dizinkan olehNYA. Moga-moga tercapailah hendaknya.

Biar apapun, strategi yang telah Raja Ratu pasang sebagai langkah untuk mencapai matlamat Raja Ratu tahun ini telahpun membuahkan hasilnya. Dan pastinya ianya akan menjadi panduan dan pembakar semangat Raja Ratu untuk mengatur strategi seterusnya di tahun hadapan. Tidak lupa juga Raja Ratu ingin mengucapkan jutaan terima kasih kepada semua pengunjung TERATAK ISTANA RAJA RATU ini kerana sudi singgah dan mengikuti perkembangan Raja Ratu. Seterusnya, menjadikan jumlah pengunjung Raja Ratu meningkat tahun ini.Diharapkan kita sama-sama dapat meletakkan azam di tahun 2012 sebagai tunggak kejayaan di samping menjadikan tahun 2012 nanti lebih bermakna. Sama-samalah kita berdoa agar azam kita di tahun hadapan tercapai.
SELAMAT TINGGAL TAHUN 2011
SELAMAT DATANG TAHUN 2012

Sudah tentu kenangan kejayaan di tahun 2011 akan tersusun di peti simpanan memori Raja Ratu. Yang pasti, akan Raja Ratu genggam tangan sama-sama.. Bersatu dalam mengatur strategi di tahun hadapan.. Untuk mencapai kejayaan bersama-sama seperti tahun ini. Insya Allah..

Tatapan dari,

Kipas Solar

Kipas Solar
klik la gambar ni.. boleh juga call 012-6844870/ 017-2120267