Carila di sini beb...

Bagila hamster ni makan..

Nak bagi makan, klik saja dalam kotak tu..
Nak bagi minum, klik penutup botol susu tu..
Nak dia jalan di bulatan balik, klik butang tengah bulatan tu..

Lampu Solar

Wallpaper RR Raudah

Acuan Simen

Acuan Simen
Klik di sini untuk melihat pelbagai gambar dari pelanggan

KISAH PUTERI RAJA RATU

Monday, January 2, 2012

Selamat Datang Tahun 2012

Tanggal 1 Januari 2012 bermulanya 1 kehidupan baru dalam kehidupan Raja Ratu di tahun 2012 ini. Raja Ratu mulakan tahun ini dengan azam baru dan harapan agar azam serta matlamat tahun ini akan dapat tercapai seperti mana tahun lepas. Semangat yang membara di tahun lepas menjadi tunggak di tahun ini.

Tahun ini Raja Ratu sambut dengan keadaan yang berbeza berbanding tahun lepas. Tahun ini Raja Ratu akan menjalani kehidupan bersama dengan puteri kesayangan Raja Ratu. Tapi biarpun tanggungan kami sudah bertambah dengan kehadiran cahaya mata Raja Ratu dan ditambah lagi dengan keputusan ayah Ratu yang ingin berhenti kerja di tahun ini, ianya tidak mematahkan semangat Raja Ratu untuk berjuang bagi mencapai azam kami tahun ini. Ratu perlu aturkan strategi baru agar ianya berjaya.

Kebetulan ulang tahun perkahwinan Raja Ratu hampir menjelang tiba iaitu pada 4 Januari 2012, kami sambut dengan gembira dan lebih bermakna dengan kehadiran puteri kesayangan kami ini. Yang pasti di tahun ini ada beberapa perkara yang perlu Raja Ratu capai di tahun ini. Akan Raja Ratu genggam erat tangan kami untuk mencapainya dengan jayanya bersama-sama. Insya Allah.

Akhir kata kepada Raja hatiku,
SELAMAT ULANG TAHUN PERKAHWINAN KITA
YANG KE 5..
SEMOGA KITA DAPAT MENGHARUNGI..
LIKU-LIKU KEHIDUPAN BERSAMA..
SUSAH SENANG BERSAMA..
MENCAPAI IMPIAN BERSAMA..
BLA.. BLA.. BLA..
DAH CUKUP TU OK..
hehe..

Tatapan dari,

Kipas Solar

Kipas Solar
klik la gambar ni.. boleh juga call 012-6844870/ 017-2120267