Carila di sini beb...

Bagila hamster ni makan..

Nak bagi makan, klik saja dalam kotak tu..
Nak bagi minum, klik penutup botol susu tu..
Nak dia jalan di bulatan balik, klik butang tengah bulatan tu..

Lampu Solar

Wallpaper RR Raudah

Acuan Simen

Acuan Simen
Klik di sini untuk melihat pelbagai gambar dari pelanggan

KISAH PUTERI RAJA RATU

Thursday, January 5, 2012

Tahniah Kepada Pemenang Maharaja Lawak Mega

Peringkat Akhir Maharaja Lawak Mega yang dilangsungkan pada 30 Disember 2011 menampilkan peserta-peserta akhir iaitu kumpulan BOBOI, OSBON, SHAEHU, dan SYOK. Ni Raja Ratu tunjukkan dahulu antara persembahan para peserta.

Ni antara persembahan dari kumpulan pilihan hati Raja Ratu, OSBON.


Ni pula antara persembahan dari kumpulan yang juga menjadi pilihan hati Raja Ratu, BOBOI.


Ni pula antara persembahan Kumpulan SAEHU,


Ni pula antara persembahan dari Kumpulan SYOK.


Yang uniknya dalam pertandingan Maharaja Lawak kali ini memperlihatkan persembahan-persembahan peserta dari INDONESIA, SINGAPURA dan MALAYSIA. Tapi yang lagi seronok apabila juri undangannya adalah Aaron Aziz.. hehe.. Selain daripada juri tetap iaitu Chef Wan, Zainal Abidin dan Siti Nurhaliza.. Hehe..

Pemenang tempat pertama dimenangi oleh Kumpulan OSBON yang membawa pulang wang sejumlah RM350,000 manakala BOBOI pula merangkul naib juara dan menerima wang tunai sebanyak RM250,000. Tempat ketiga pula dimenangi oleh Kumpulan SAEHU dari INDONESIA yang menerima wang tunai sebanyak RM150,000 manakala tempat keempat dimenangi oleh Kumpulan SYOK gabungan dari negara MALAYSIA dan SINGAPURA yang menerima wang tunai sebanyak RM50,000. Ratu ingat kumpulan BOBOI yang menjadi Juara kerana persembahan mereka yang konsisten setiap minggu berbanding OSBON. Tapi apa-apun mereka semua tidak pulang dengan tangan kosong. Tahniah kepada OSBON di atas kemenangan mereka.

Tatapan dari,

Kipas Solar

Kipas Solar
klik la gambar ni.. boleh juga call 012-6844870/ 017-2120267