Carila di sini beb...

Bagila hamster ni makan..

Nak bagi makan, klik saja dalam kotak tu..
Nak bagi minum, klik penutup botol susu tu..
Nak dia jalan di bulatan balik, klik butang tengah bulatan tu..

Lampu Solar

Wallpaper RR Raudah

Acuan Simen

Acuan Simen
Klik di sini untuk melihat pelbagai gambar dari pelanggan

KISAH PUTERI RAJA RATU

Wednesday, January 11, 2012

Tahniah kepada Pemenang Master Chef Malaysia EZANI

8 Januari 2012 bersamaan dengan hari Ahad.. CEWAH !!! Rancangan yang ditunggu-tunggu oleh Raja Ratu sudah tiba.. Apa lagi kalau bukan Pusingan Akhir MASTERCHEF MALAYSIA yang ditayangkan pada pukul 9.00 malam. Raja Ratu memang suka menonton rancangan Masterchef ni sebab ianya dapat menarik minat Raja Ratu untuk belajar memasak. Emm.. bila sudah tengok masakan semua peserta ni.. Rasa tergugat juga selera Raja Ratu. Rasa nak beli jer pinggan mangkuk macam dalam Masterchef tu. Nanti bila berjaya memasak salah satu menu masakan dalam Master Chef ni bolehlah menggunakan pinggan ni.. Hehe..

Hadiah bagi JUARA pertandingan ini menerima wang tunai sebanyak RM100,000 beserta trofi. WAA !!! Seronoknya tu dapat duit banyak. Juara juga akan diberi peluang untuk menerbitkan buku masakan hasil tangan mereka sendiri. Kalau Raja Ratu yang dapat tu, macam-macam yang Raja Ratu boleh buat. Pertandingan akhir MASTERCHEF MALAYSIA menampilkan peserta akhir EZANI dan WAHIDAN. Ezani berusia 26 tahun berasal dari Selangor merupakan seorang doktor gigi manakala Wahidan yang berusia 42 tahun merupakan seorang pekebun berasal dari Sabah.

Kali ni rancangan Pertandingan Akhir Master Chef ni, Ratu tidak dapat tengok bersama Raja kerana Raja belum pulang dari tempat kerja. Emm.. Tak seronok lah sedikit. Dalam rancangan ni, Ezani dan Wahidan perlu menyediakan makanan untuk 40 orang tetamu yang meliputi JURI dan semua JURI JEMPUTAN yang pernah mengadili masakan yang dihidangkan oleh peserta.. CELEBRITI CHEF yang menjadi pesaing kepada salah seorang peserta terbaik setiap minggu bagi membolehkan peserta tersebut mendapat PIN KEBAL.. dan CHEF JEMPUTAN yang pernah dijemput semasa kelas kuliah masakan. Emm.. jangan main-main tau.. Semua 40 orang tetamu jemputan yang dikira professional ni akan mengadili masakan yang dihidangkan oleh WAHIDAN dan EZANI.

Ratu ingatkan Wahidan yang menjadi JUARA berdasarkan kepada komen tetamu jemputan, Ratu rasa masakan Wahidan lebih banyak mendapat pujian. Tapi akhir rezeki berpihak kepada EZANI. Inilah gambarnya,

Apa-apapun TAHNIAH Raja Ratu ucapkan kepada EZANI. Raja Ratu pun tidak sabar menunggu BUKU MASAKANNYA nanti. Emm.. Raja Ratu rasa seperti hendak minta pihak Astro mengeluarkan buku masakan je yang meliputi semua masakan terbaik peserta setiap minggu.. Masakan salah seorang peserta dengan celebriti chef.. dan semua masakan semasa kuliah chef. Emm.. kalau adalah buku tu.. Raja Ratu pastinya tidak ketinggalan untuk membelinya.

Tatapan dari,

Kipas Solar

Kipas Solar
klik la gambar ni.. boleh juga call 012-6844870/ 017-2120267