Carila di sini beb...

Bagila hamster ni makan..

Nak bagi makan, klik saja dalam kotak tu..
Nak bagi minum, klik penutup botol susu tu..
Nak dia jalan di bulatan balik, klik butang tengah bulatan tu..

Lampu Solar

Wallpaper RR Raudah

Acuan Simen

Acuan Simen
Klik di sini untuk melihat pelbagai gambar dari pelanggan

KISAH PUTERI RAJA RATU

Thursday, February 23, 2012

Rakan Sepejabat Ratu Berhenti Kerja

Terasa kesedihan Ratu apabila Ratu mengetahui bahawa rakan sepejabat Ratu ni yang telah lama bekerja lebih kurang 7 tahun ingin berhenti. Pada mulanya, Ratu agak terkejut juga apabila mendengarnya. Tapi apabila mendengar luahan hatinya Ratu menyokong sahaja apa pun keputusan yang dibuatnya. Rakan sepejabat yang Ratu maksudkan di sini adalah MUHAMAD KAIRUL AZHAR BIN ABU HASAN.

Sebenarnya beberapa hari sebelum Azhar mengambil keputusan untuk berhenti, ayahnya sakit dan dimasukkan ke hospital akibat serangan strok. Ratu pun agak terperanjat juga mendengarnya. Pada asalnya, Ratu bercadang ingin melawat ayah Azhar ini bersama Raja. Oleh kerana Raja agak sibuk beberapa hari ni, Ratu pun melawat lah bersama-sama rakan sepejabat Ratu. Ketika Ratu melawat ayahnya di hospital, Ratu agak terkejut dengan keadaan kesihatan ayah Azhar. Pada awalnya, Ratu difahamkan bahawa ayahnya susah nak bercakap kerana keadaan mulutnya yang agak senget sedikit. Kaki atau tangannya sebelah kirinya pula agak terbatas sedikit pergerakkkannya. Tapi baru beberapa hari ayahnya dirawat di hospital, Ratu lihat ayahnya sudah boleh bercakap dengan baik dan anggota badannya sudah boleh bergerak dengan baik. Emm.. Alhamdulillah. Mungkin ini berkat air zam-zam yang diberikan.

Azhar bercuti selama seminggu untuk menjaga ayahnya yang terlantar sakit di hospital. Bila dia mulakan tugas, Azhar ni memaklumkan bahawa dia telah menerima tawaran kerja di tempat lain dengan tawaran gaji yang lebih tinggi. Lantas, dia mengambil keputusan untuk berhenti kerja.

Ratu pun menghormati keputusan yang dibuat olehnya. Walaubagaimanapun, Ratu bersama-sama rakan sepejabat menetapkan 1 tarikh bagi meraihkan majlis perpisahannya. Inilah gambarnya,

Majlis ini diadakan pada hari Selasa 21 Februari 2012. Cuba teka yang mana satu Azhar??? Jawapannya, yang berbaju kemeja tu. Yang sebelahnya tu Datuk Hamzah yang menyampaikan hadiah kepada Azhar. Kepada Azhar Raja Ratu ucapkan,

SELAMAT MEMULAKAN TUGAS DITEMPAT BARU..
SEMOGA TERCAPAI SEGALA IMPIAN DAN HARAPAN..
DI TEMPAT BARU NANTI..
AKHIR KATA..
KALAU ADA SALAH SILAP SEPANJANG..
KITA BEKERJA..
KEMAAFAN DIPOHONKAN..
SEMOGA IKATAN PERSAUDARAAN KITA TIDAK PUTUS..

Tatapan dari,

Kipas Solar

Kipas Solar
klik la gambar ni.. boleh juga call 012-6844870/ 017-2120267