Carila di sini beb...

Bagila hamster ni makan..

Nak bagi makan, klik saja dalam kotak tu..
Nak bagi minum, klik penutup botol susu tu..
Nak dia jalan di bulatan balik, klik butang tengah bulatan tu..

Lampu Solar

Wallpaper RR Raudah

Acuan Simen

Acuan Simen
Klik di sini untuk melihat pelbagai gambar dari pelanggan

KISAH PUTERI RAJA RATU

Saturday, March 10, 2012

Beli 'Walker Baby' Untuk Puteri Raja Ratu

Ketika Raja Ratu ingin menyertai pertandingan untuk puteri Raja Ratu di Jaya Jusco bebarapa hari lepas. Ratu terpandang diskaun untuk 'walker baby'. Ratu tengok harga amat berpatutan. Jadi Ratu pun memaklumkan kepada Raja tentang keinginan untuk membeli walker tersebut. Memandangkan Raja sibuk dengan tugasnya di hujung minggu, Raja memberikan Ratu sejumlah wang untuk membeli walker tersebut. Emm.. duit sudah ada di tangan. Apa lagi. Masa untuk SHOPPING !!!! Hehe..

Ratu pun beli walker tersebut di Jaya Jusco membawa puteri Raja Ratu bersama ibubapa Ratu. Sampai di Jaya Jusco, Ratu pun makan lah dahulu. Kena isi minyak dulu lah.. Kan nak ber shopping ni.. hUA.. hUA.. hUA.. Selepas makan, Ratu pun terus membeli 'walker baby' tersebut. Ratu rasa bersyukur kerana walker tersebut hanya tinggal 1 sahaja. 'Promoter' tersebut baru memberitahu bahawa 1 walker di situ telahpun dijual sebentar tadi. Jadi tiada stok lagi. Ratu pun 'check' dulu walker tersebut dari segi bunyi mainannya.. butang untuk tukar roda di bahagian bawah walker tu kepada bentuk jongkang jongkit sikit.. takut ada masalah lak nanti. Semasa Ratu dan promoter tersebut check walker tersebut.. ada orang datang lagi ingin membeli. Nasib baiklah Ratu cepat sikit kan. Ini kira rezeki Puteri kami lah ni. Kalau terlambat sikit, mesti Ratu tidak dapat membelinya. Emm.. Alhamdulillah. Sudah rezeki Puteri Raja Ratu untuk memilikinya..

Walker jenis macam ni ada pelbagai kegunaan.. Boleh buka di bahagian dekat roda tu & jadi JONGKANG-JONGKIT.. senang nak bagi MAKAN.. selain tu ada PELBAGAI MAINAN termasuk bunyi-bunyian.. ada ALAS DI BAHAGIAN BAWAH.. sesuai & amat selesa bagi bayi yang permulaan menggunakannya..

Inilah gambar Puteri Raja Ratu yang amat selesa memilikinya... Hehe..

Moga-moga Puteri Raja Ratu bergembira bergerak ke sana ke mari menggunakan 'Walker' ini nanti. Buat masa ni, Raja Ratu menggunakan alas kaki sebagai permulaan bagi Puteri Raja Ratu menyesuaikan dirinya.

Tatapan dari,

Kipas Solar

Kipas Solar
klik la gambar ni.. boleh juga call 012-6844870/ 017-2120267