Carila di sini beb...

Bagila hamster ni makan..

Nak bagi makan, klik saja dalam kotak tu..
Nak bagi minum, klik penutup botol susu tu..
Nak dia jalan di bulatan balik, klik butang tengah bulatan tu..

Lampu Solar

Wallpaper RR Raudah

Acuan Simen

Acuan Simen
Klik di sini untuk melihat pelbagai gambar dari pelanggan

KISAH PUTERI RAJA RATU

Wednesday, March 28, 2012

Lawak Ker Der..

Emm.. Lama Ratu tak update blog ni.. Kali ni Ratu ingin mengambil kesempatan pada hari ini untuk update blog ni.. Kemas sikit habuk-habuk yang ada.. Sawang-sawang yang ada kat TERATAK ISTANA RAJA RATU ini. Walaupun, kini sudah hampir sampai ke penghujung bulan, tapi Ratu rasa masih boleh lagi untuk menempah Lawak Ker Der di saliran Astro.. Hehe..

Pada mulanya, Ratu menempah siaran Lawak Ker Der untuk bulan Mac ni melalui akaun Astro di pejabat Ratu. Pada ketika ini, Ratu memang sibuk dengan penyediaan dokumen untuk mesyuarat syarikat. Jadi Ratu tidak berkesempatan untuk menonton sepenuhnya. Ratu tonton pun sekejap-sekejap sahaja. Tapi seronok tengok LAWAK KER DER ni. Lantas Ratu terus menempah lawak ker der ni melalui akaun Astro Raja Ratu di rumah. Hehe.. Sekurang-kurang dapatlah juga Ratu menontonnya bersama-sama Raja. Inilah antara rakaman Lawak Ker Der ni.. Kelakar habis terutama sekali JOZAN..


Ni adalah sambungan rakaman lawaknya.. Hehe.. Rakaman ni juga mengandungi rakaman persembahannya yang ke 2. Persembahan yang ke 2 ni adalah sambungan daripada persembahan yang pertama. Memang tak berhenti henti lah ketawa.. Peh !!! TERBAIKKK..


Ini pula adalah sambungan rakamannya.. Hehe.. Baik tak hati Ratu menyediakan susunan Lawak Ker Der.. Haha.. PUJI DIRI SENDIRI ni namanya.. Rakaman ni disediakan oleh orang lain. Ratu hanya copy dan susunkan di TERATAK ISTANA RAJA RATU ni sahaja. Amacam.. Seronok tak menonton.

Selain daripada persembahan JOZAN, Ratu juga suka menonton persembahan ini iaitu persembahan HARIS ISKANDAR. Ni rakamannya,


Ini pula sambungan rakamannya,


Bagaimana.. best kan.. BOBOI juga tak kurang hebatnya. Tapi ni yang Ratu tunjukkan antaran 3 persembahan yang TERBAIKKKK.. Kalau nak diikutkan turutan, BOBOI (Persembahan ala-ala Najwa Latif) membuat persembahannya terlebih dahulu. Kemudian diikuti oleh JOZAN (Persembahan budak sekolah). Seterusnya persembahan HARIS ISKANDAR (Persembahan Singapore vs Malaysia). Seterusnya persembahan ke 4 iaitu JOZAN (Persembahan gangster). Akhir sekali persembahan BOBOI (Persembahan Datin Maimun).

Akhir kata dari Raja Ratu.. SELAMAT MENONTON !!!!

Tatapan dari,

Kipas Solar

Kipas Solar
klik la gambar ni.. boleh juga call 012-6844870/ 017-2120267