Carila di sini beb...

Bagila hamster ni makan..

Nak bagi makan, klik saja dalam kotak tu..
Nak bagi minum, klik penutup botol susu tu..
Nak dia jalan di bulatan balik, klik butang tengah bulatan tu..

Lampu Solar

Wallpaper RR Raudah

Acuan Simen

Acuan Simen
Klik di sini untuk melihat pelbagai gambar dari pelanggan

KISAH PUTERI RAJA RATU

Saturday, March 3, 2012

Puteri Raja Ratu Menyertai 2 Pertandingan

Emm.. ada pertandingan untuk Puteri Raja Ratu ???? Emm.. berita yang agak gembira ni. Raja Ratu ingin mencuba nasib untuk puteri kesayangan kami ni. Buat masa ni Raja Ratu ingin mencuba 2 pertandingan untuk Puteri Raja Ratu. Pertama, pertandingan di Jaya Jusco dan yang kedua pertandingan di suratkhabar berita harian.

Pertandingan di Jaya Jusco bermula dari 20 Februari 2012 hingga 4 Mac 2012. Pada mulanya, Ratu membeli barang keperluan puteri Raja Ratu di Jaya Jusco. Semasa Ratu membuat pembayaran, Ratu terpandang borang pertandingan CUTEST BABY IN RED CONTEST 2012. Apa lagi Ratu terus membaca syarat-syaratnya. Emm.. syaratnya mudah sahaja. Beli barang keperluan bayi pada harga RM30.00 ke atas dengan 1 resit beserta foto bayi dan hantarkan bersama borang penyertaan di Jaya Jusco yang berhampiran. Inilah gambarnya yang Ratu hantar,
Ok tak. Cuba nasib jer.. Saja suka-suka.. Kalau ada rezeki adalah.. Kalau tidak ada tak per lah.. Sebab Ratu percaya ramai yang menyertai pertandingan ini.

Dalam pertandingan yang ke 2 pula, Ratu terpandang melalui suratkhabar keluaran hari Sabtu setiap minggu. Pertandingan yang Ratu maksudkan di sini ialah PERMATA HATIKU. Caranya mudah sahaja hantar foto anak kita dan gambar itu akan tersiar di suratkhabar tersebut. Inilah gambarnya yang Ratu hantarkan untuk pertandingan tu,

Ratu ingin mencuba nasib sahaja untuk puteri Raja Ratu ini. Kalau tidak masuk pertandingan pun, puteri Raja Ratu ni memang sudah comel di mata Raja Ratu. Hehe..

Tatapan dari,

Kipas Solar

Kipas Solar
klik la gambar ni.. boleh juga call 012-6844870/ 017-2120267