Carila di sini beb...

Bagila hamster ni makan..

Nak bagi makan, klik saja dalam kotak tu..
Nak bagi minum, klik penutup botol susu tu..
Nak dia jalan di bulatan balik, klik butang tengah bulatan tu..

Lampu Solar

Wallpaper RR Raudah

Acuan Simen

Acuan Simen
Klik di sini untuk melihat pelbagai gambar dari pelanggan

KISAH PUTERI RAJA RATU

Wednesday, April 25, 2012

Al-Quran Digital Sudah Ada Pembeli.. Alhamdulillah..

Emm, Ini perkara yang agak menggembirakan Ratu. Hasil daripada promosi Al-Quran Digital secara ONLINE.. Alhamdulillah.. Kini Ratu sudah ada pembelinya setelah baru beberapa minggu Ratu mula menjualnya. Pembelinya adalah En. Shamrulismawi Ismail ataupun gelaran Shamruslismawi melalui ruangan facebooknya. Jikalau pengunjung setia Raja Ratu perasan dengan kisah yang pernah Ratu paparkan mengenai seorang kanak-kanak yang comel iaitu Adik Faris sekitar bulan Februari 2012.. Sebenarnya En. Shamrulismawi adalah bapa kepada arwah adik Faris itu. Gembira juga rasa di hati apabila En. Shamrulismawi ni sudi membeli dengan Ratu. 

Ratu jual Al-Quran ni seperti biasa dengan harga RM260.00 sebuah termasuk kos pengeposan. Mungkin En. Shamrulismawi ni ingin membeli untuk MENUNAIKAN HAJI ATAUPUN UMRAH.. ataupun untuk KEGUNAAN DIRINYA YANG SERING KALI OUTSTATION.. ataupun untuk PENDIDIKAN ANAKNYA.. emm.. Hehe.. 

Tapi nasib baiklah, pada ketika itu Ratu masih lagi mempunyai stok. Syukurlah.. Sebenarnya Ratu baru sahaja kehabisan stok & Ratu baru beberapa hari menerima stok yang baru. Oleh kerana En Shamrulismawi adalah pembeli ONLINE yang pertama. Jadi, Ratu bergegas membeli barang keperluan untuk pembungkusan Al-Quran Digital tersebut sebelum ianya diposkan. Setelah siap pembungkusannya, Al-Quran Digital ni siap sedia untuk diposkan. Inilah gambarnya,



Diharapkan bertambahlah lagi pembeli Al-Quran Digital ni.. Sebab setiap pembelian Ratu sumbangkan serba sedikit kepada Badan Kebajikan. Dengan cara ini, dapatlah Ratu membantu mereka yang amat memerlukan bantuan.

Untuk maklumat lanjut sila layari,
ataupun

boleh juga dihubungi melalaui talian telefon 012-6844870/ 017-6611202

Tatapan dari,

Kipas Solar

Kipas Solar
klik la gambar ni.. boleh juga call 012-6844870/ 017-2120267