Carila di sini beb...

Bagila hamster ni makan..

Nak bagi makan, klik saja dalam kotak tu..
Nak bagi minum, klik penutup botol susu tu..
Nak dia jalan di bulatan balik, klik butang tengah bulatan tu..

Lampu Solar

Wallpaper RR Raudah

Acuan Simen

Acuan Simen
Klik di sini untuk melihat pelbagai gambar dari pelanggan

KISAH PUTERI RAJA RATU

Friday, May 11, 2012

Raja Menerima Tawaran Di Tempat Kerja Baru

Syukur ke hadrat Illahi di atas rezeki yang diberikan ini. Macam mana Ratu nak ceritakan ni ya. Oklah. Raja sebenarnya terlibat dengan kursus NIOSH di kawasan berhampiran dengan tempat kerja Ratu. Jadi, senanglah bila nak balik nanti sebab dah dekat kan. Waktu rehat Raja, Raja menelefon Ratu. Aik, dah rindu ke.. Haha.. Baru pagi tadi Ratu hantar Raja ke tempat kursus. Ataupun nak ajak makan tengah hari sama-sama ni. Emm.. Rupa-rupanya, Raja ingin mengkhabarkan berita gembira kepada Ratu. Raja menerima panggilan telefon dari rakan Raja yang juga merupakan orang kuat dalam sebuah syarikat yang mana ingin menawarkan pekerjaan kepada Raja dengan gaji yang lebih tinggi. Alhamdulillah.. Biar betul. Inilah namanya rezeki anak ni.

Ratu difahamkan Raja akan mula bertugas pada bulan Jun ini. Raja diminta datang ke pejabat untuk tandatangan surat tawaran dan daripada situlah Raja akan mengetahui kelayakan cuti berapa.. Masuk Kerja pukul berapa.. Dan balik pukul berapa.. Raja tidak risau sangat kerana pada ketika ini urusan kerja bagi projek paip gas di tempat kerja yang sekarang ni sudah selesai. Kalau masih belum selesai, sudah tentu Raja terpaksa minta mengangguhkan dahulu tarikh mula bertugas di tempat barunya ini.

Dalam tempoh lebih kurang tak sampai sebulan ni, Raja menyiapkan segala urusan di tempat kerja lama dan segala urusan lain sebelum Raja melangkah di tempat baru. Memang Ratu rasa bersyukur sangat. Dengan gaji Raja yang baru ini, dapatlah Raja Ratu merancang kewangan kami dengan lebih baik.

Diharapkan Raja lebih bersemangat bekerja di tempat baru dan persekitaran baru. Hehe.. AMIN..

Tatapan dari,

Kipas Solar

Kipas Solar
klik la gambar ni.. boleh juga call 012-6844870/ 017-2120267