Carila di sini beb...

Bagila hamster ni makan..

Nak bagi makan, klik saja dalam kotak tu..
Nak bagi minum, klik penutup botol susu tu..
Nak dia jalan di bulatan balik, klik butang tengah bulatan tu..

Lampu Solar

Wallpaper RR Raudah

Acuan Simen

Acuan Simen
Klik di sini untuk melihat pelbagai gambar dari pelanggan

KISAH PUTERI RAJA RATU

Thursday, June 7, 2012

Ingin Ubah Saliran Derma Utk Al-Quran Digital

Sebelum Ratu bercerita mengenai saluran derma untuk Al-Quran Digital ini, Ratu ingin ucapkan 'SELAMAT BERTUNANG' kepada salah seorang pelanggan Ratu iaitu Nur Idayu Hanis binti Zullazzamar yang yang mana Majlis Pertunangannya telah pun di adakan baru-baru ini. Apa yang menarik perhatian Ratu adalah salah sebuah daripada 2 buah Al-Quran Digital yang dibelinya telahpun digunakan untuk hantaran pertunangan.

Inilah antara gambar antaran Majlis Pertunangannya,


Terima kasihlah kepada Nur Idayu Hanis kerana mengirimkan gambar ini dan membenarkan Ratu untuk pamerkan di Teratak Istana Raja Ratu ni. Apa-apapun Ratu doakan agar Majlis Pertunangan yang diadakan baru-baru ni bakal disusuli dengan Majlis Perkahwinan pula. AMIN..

Ratu juga ingin maklumkan di sini berkaitan dengan saluran derma yang Ratu salurkan untuk setiap pembelian Al-Quran Digital. Memandangkan bulan Ramadhan bakal disambut pada bulan depan dan Ratu mendapat tahu ada 1 Pusat Jagaan Ummul Qura iaitu Rumah Kebajikan dan Pendidikan Untuk Anak-Anak Yatim, Miskin Dan Asnaf Zakat bertempat di Selangor yang memerlukan dana untuk aktiviti harian mereka terutama sekali sepanjang bulan Ramadhan nanti, Ratu ingin mengubah saluran derma tersebut kepada Rumah Kebajikan ini.

Kalau sebelum ini, Ratu salurkan derma untuk jualan Al-Quran ini kepada bayi yang dilahirkan pada bulan Februari 2012 yang mana dilahirkan mengalami masalah jantung dan usus kecil di Pulau Pinang. Kali ini Ratu akan alihkan saluran derma ini kepada Rumah kebajikan ini pula.

Untuk maklumat lanjut sila layari laman ini. Klik je www.rumahamalummulqura.blogspot.com

Jadi, apa TUNGGU LAGIIII !!!!! Belilah Al-Quran Digital ini kerana RM5 setiap  satu pembelian akan disumbangkan kepada Rumah Kebajikan dan Pendidikan Untuk Anak-Anak Yatim, Miskin Dan Asnaf tersebut.

Untuk maklumat lanjut sila layari,
ataupun

boleh juga dihubungi melalaui talian telefon 012-6844870/ 017-6611202

Tatapan dari,

Kipas Solar

Kipas Solar
klik la gambar ni.. boleh juga call 012-6844870/ 017-2120267