Carila di sini beb...

Bagila hamster ni makan..

Nak bagi makan, klik saja dalam kotak tu..
Nak bagi minum, klik penutup botol susu tu..
Nak dia jalan di bulatan balik, klik butang tengah bulatan tu..

Lampu Solar

Wallpaper RR Raudah

Acuan Simen

Acuan Simen
Klik di sini untuk melihat pelbagai gambar dari pelanggan

KISAH PUTERI RAJA RATU

Saturday, June 2, 2012

Produk Terbaru Al-Quran Al-Razzaq

Hari ini Ratu ingin memperkenalkan produk terbaru Al-Quran Digital yang mana secara rasminya Ratu mulakan jualannya kali ini iaitu Al-Quran Digital AL-RAZZAQ. Inilah gambarnya,



Dari segi fungsinya, ianya sama seperti Al-Quran Digital KHALEEFA, yang membezakannya dengan khaleefa adalah :-

1.  Al-Quran Digital Al-Razzaq ada berikan BARANGAN PERCUMA untuk promosi kali ini iaitu TASBIH DIGITAL..  KOMPAS..  BUKU MUQADDAM..

2.  Al-Quran Digital Al-Razzaq ini ada menyediakan program MUQADDAM dalam Al-Quran Digitalnya. Jadi, ianya sangat sesuai dengan kanak-kanak yang ingin belajar  mengaji. Mereka juga boleh merujuk kepada BUKU MUQADDAM yang diberikan secara percuma.

3.  Al-Quran Digital Al-Razzaq ini ada menyediakan ruangan  MULTIMEDIA yang mana ruangan ini menyediakan VIDEO untuk tontonan video klip.. AUDIO yang mana boleh mendengar pelbagai lagu yang disediakan.. RADIO yang mana boleh mendengar pelbagai siaran radio.. RECORDING yang mana kita boleh membuat pelbagai rakaman melaluinya..

4.  Al-Quran Digital Al-Razzaq ini juga mempunyai ruangan untuk kemasukan KAD MEMORI. Kad Memori ini penting untuk penambahan lagu dan video di bahagain MULTIMEDIA.

5.  Walaubagaimanapun, Al-Quran Digital ini agak terhad dari segi lokasi untuk mengetahui waktu solat dan ARAH KIBLAT berbandng Khaleefa yang meliputi arah kiblat  dan waktu solat untuk 101 bandar di Malaysia.

6.  Al-Quran Digital ini juga tidak mengandungi pelbagai KISAH TELADAN seperti mana yang tersedia pada Al-Quran Khaleefa yang mengandungi 102 kisah teladan.

Bagi fungsi-fungsi lain semuanya adalah sama dengan Al-Quran Digital Khaleefa. TERPULANGLAH KEPADA PEMBELI UNTUK MEMILIKINYA.

Harganya Ratu jual  pada harga RM280.00 (Termasuk kos penghantaran). Untuk makluman, RM5 setiap jualan untuk Al-Quran Al-Razzaq juga akan disumbangakan kepada Badan Kebajikan.

JADI, APA TUNGGU LAGIIII !!!! 

Untuk maklumat lanjut sila layari,
ataupun

boleh juga dihubungi melalaui talian telefon 012-6844870/ 017-6611202

Tatapan dari,

0 comments:

Kipas Solar

Kipas Solar
klik la gambar ni.. boleh juga call 012-6844870/ 017-2120267