Carila di sini beb...

Bagila hamster ni makan..

Nak bagi makan, klik saja dalam kotak tu..
Nak bagi minum, klik penutup botol susu tu..
Nak dia jalan di bulatan balik, klik butang tengah bulatan tu..

Lampu Solar

Wallpaper RR Raudah

Acuan Simen

Acuan Simen
Klik di sini untuk melihat pelbagai gambar dari pelanggan

KISAH PUTERI RAJA RATU

Wednesday, July 18, 2012

Masterchef Celebriti Final 2012

Pertandingan Master Chef celebriti di peringkat akhir ini menemukan pertembungan di antara Datuk Fazley dan Angah Raja Lawak. Siaran ini ditayangkan melalui Astro Ria pada 16 Julai 2012. Mungkin pihak astro ingin menghabiskan tayangan keseluruhan pertandingan Masterchef selebriti ini sebelum kita semua terutama sekali umat Islam yang bakal menyambut Ramadhan.

Ratu agak-agak Datuk Fazley yang menang. Sekali tekaan Ratu itu betul. Akhirnya, memang Datuk Fazley yang menang dalam pertandingan itu. Datuk Fazley berjaya mengumpul dana sebanyak RM57,000 untuk diserahkan kepada Yayasan Jantung Malaysia. Pertandingan Masterchef Celebriti ini lebih kepada pengumpulan dana yang mana setiap celebriti akan salurkannya kepada Badan-Badan Kebajikan yang mereka pilih. Antara artis-artis yang terlibat dalam pertandingan ini adalah Jehan Miskin, Azwan Ali, Doktor Faiz, Farouk Hussain, Datuk Fazley, Angah Raja Lawak, Sarah Raisuddin, Soo Wincci dan ramai lagi.
 
Ratu rasa seronok melihat Datuk FAZLEY sepanjang pertandingan ini berlangsung. Apa-apa cabaran masakan yang perlu dipersembahkan, Datuk Fazley ni nampak cool je. Malah saling bantu-membantu dengan rakan-rakan artis lain dalam pertandingan tersebut. Memang layak lah dia menjadi pakar motivasi.

Inilah wajah 2 peserta akhir Masterchef celebriti,


Apa-apapun tahniah Ratu ucapkan kepada Datuk Fazley di atas kejayaannya.

Tatapan dari,

Kipas Solar

Kipas Solar
klik la gambar ni.. boleh juga call 012-6844870/ 017-2120267