Carila di sini beb...

Bagila hamster ni makan..

Nak bagi makan, klik saja dalam kotak tu..
Nak bagi minum, klik penutup botol susu tu..
Nak dia jalan di bulatan balik, klik butang tengah bulatan tu..

Lampu Solar

Wallpaper RR Raudah

Acuan Simen

Acuan Simen
Klik di sini untuk melihat pelbagai gambar dari pelanggan

KISAH PUTERI RAJA RATU

Friday, July 27, 2012

Terima Kasih Datuk Hamzah

Ratu agak terkejut juga apabila rakan sepajabat Ratu memaklumkan kepada Ratu bahawa ada orang 'sponsor' duit sedikit untuk beli beg tangan atau kasut. Emm... biar betul !!!!  Ratu pada asalnya tidak faham apa yang yang dikatakan oleh rakan sepejabat Ratu. Tanya punya tanya.. Rupa-rupanya Datuk Hamzah iaitu Pengarah di tempat Ratu bekerja itu memperuntukkan RM100 untuk membeli beg tangan atau kasut sebagai persiapan Raya. Tapi pembelian barang ini mestilah beresit RM100 atau RM100 lebih untuk menunjukkan duit yang diperuntukkan itu digunakan untuk tujuan itu.

Ratu pun pergilah bersama-sama rakan sepejabat Ratu tengok-tengok beg tangan ke.. kasut ke.. mana yang berkenan di Jaya Jusco dan juga Mahkota Prade. Tengok punya tengok.. Belek punya belek.. Ratu dan rakan-rakan Ratu berkenan dengan beg tangan di Mahkota Prade yang berharga sekitar RM100 lebih. Jadi, Ratu kenalah tambah duit sedikit untuk lebihan peruntukkan yang diberikan.

Inilah begnya yang berjenama Polo,


Masa Ratu survey beg tangan sekali Ratu terpandang kasut. Ratu tengok jualan kasut tengah promosi ni. Ratu pun pilih dan terus bayar. Inilah kasutnya yang berjenama Carlo Rino,



Sebenarnya, Ratu sudah ada kasut dan beg tangan untuk persiapan Raya yang mana Ratu telah sediakan sebelum ini. Tapi dengan peruntukkan yang diberikan ini bolehlah Ratu gunakan beg tangan ini sebagai beg harian Ratu ke tempat kerja.

Apa-apapun, terima kasih banyak kepada Datuk Hamzah di atas kesudian memberikan peruntukkan kepada Ratu untuk membeli beg tangan. TERIMA KASIH.. TERIMA KASIH.. TERIMA KASIH Ratu ucapkan.

Tatapan dari,

Kipas Solar

Kipas Solar
klik la gambar ni.. boleh juga call 012-6844870/ 017-2120267