Carila di sini beb...

Bagila hamster ni makan..

Nak bagi makan, klik saja dalam kotak tu..
Nak bagi minum, klik penutup botol susu tu..
Nak dia jalan di bulatan balik, klik butang tengah bulatan tu..

Lampu Solar

Wallpaper RR Raudah

Acuan Simen

Acuan Simen
Klik di sini untuk melihat pelbagai gambar dari pelanggan

KISAH PUTERI RAJA RATU

Tuesday, August 21, 2012

Jalan-Jalan Raya Bersama Puteri Raja Ratu

Hari ini Hari Raya ketiga dan Raja Ratu masih lagi rumah keluarga Raja. Hari ini, ibu saudara Raja ada membuat rumah terbuka. Jadi, pagi tu seperti biasa selepas Ratu siapkan Puteri Raja Ratu dulu, barulah Raja dan Ratu bersiap-siap untuk berkunjung di rumah terbuka tersebut. Rumah ibu saudara Ratu tu tidak jauh dari rumah ibu Raja. Raja Ratu boleh jalan kaki sahaja. 

Selepas Ratu siap pakaikan Puteri Raja Ratu ni baju raya, ada rakan Raja pula berkunjung tiba di rumah ibu Raja. Yang sedihnya, Puteri Raja Ratu ni mana-mana orang yang dia kurang kenal.. Kalau orang tu nak dukung dia.. Dia akan menagis.. Macam rakan Raja yang datang ni.. Ratu pun bawakan Puteri Raja Ratu ni dan ajarnya salam kepada tetamu yang datang. Sekali Puteri Raja Ratu ni menagis. Aduh hai !!!!! Ibu dan ayah ada kat sini la.. Kenapa nak nagis. Ya lah, sekarang ni Puteri Raja Ratu dah mula kenal orang.. Yang mana yang selalu rapat dengan dia.. Yang mana ibu dan ayah dia.. Dan yang mana orang yang kurang dikenalinya, dia mulalah takut. Lumrahlah tu kan. Tapi kadang-kadang Ratu pening juga. Semua orang yang datang nak dukung Puteri Raja Ratu ni, dia menagis pulak. Bukan jer tetamu yang datang, kakak ipar dan abang ipar nak dukung dia pun dia nagis. Haisssssss !!!!!!!

Inilah Puteri Raja Ratu dengan pakaian barunya,


Masa ni Puteri Raja Ratu ni buat perangai. Mentang-mentanglah dia sudah siap dulu. Habis kasut yang dipakai ditanggalnya.. Bila kasut dah tanggal stokin pula dia nak tanggal. Ratu kejap-kejap menjerit. Hai, pening ibu melayan ko ni sayang oiiii !!!!! 

Emm, selepas Raja Ratu pergi beraya ke rumah sedara mara Raja termasuklah rumah terbuka ibu saudara Raja. Raja Ratu mendapat tahu sepupu Raja iaitu Sarul Rizal dalam perjalanan pulang ke rumah ibunya, jadi Raja meminta kepada Ratu agar tunggu sebentar kerana dia ingin berjumpa dengan sepupunya yang sudah lama tidak berjumpa tu.

Kemudian, di sebelah malam Raja Ratu berangkat pulang ke rumah ibubapa Ratu untuk beraya ke rumah sanak-saudara di sana pula. Emm, seronok juga beraya tahun ni dengan kehadiran Puteri Raja Ratu ni. Banyak juga Puteri Raja Ratu ni dapat duit Raya. Alhamdulillah.. Duit tu nanti akan Ratu simpan di akaunnya yang telah Ratu sediakan untuknya.

Tatapan dari,

Kipas Solar

Kipas Solar
klik la gambar ni.. boleh juga call 012-6844870/ 017-2120267